2014 Le Mans 24 hrs (live stream)

Home Forum Porsche Talk 2014 Le Mans 24 hrs (live stream)

• Maker
    Discussie
  • [video width=425 height=344 type=dailymotion]x10uqt7[/video]

embedded is het een heel klein venster, klik op het icoontje naast de luidspreker op te bekijken in full screen.
    ofwel hier op de dailymotion website te bekijken

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • In groep is dat de max. Drankje, BBQ-tje, sfeer. Alleen is maar alleen …

Zou dat ook wel zien zitten om in groep te gaan, dit jaar alleen geweest……. never again.

count me in, ik wil zeker ook gaan, een groepje van het forum zou zeker leuk zijn.

Ik ook! Wil die sfeer wel es gaan opsnuiven :happydance:

[quote=”Harley49″ post=171318]
              Zou er best eens heen willen, mogelijk volgend jaar.[/quote]

Ik wil daar al zooooooo lang naartoe gaan, maar om een of andere reden komt daar maar niet van. Misschien kan een uitstap met enkelen van dit forum de trigger zijn.

Hoi Igor,

Je hebt PB

Een beetje research leert mij dat de Britse Porsche club er een camping bezet met bewaakte parking ed. Vorige jaar had de Nederlandse Porsche club optie op een paar plaatsen bij de Britse Porsche club.
                  Ik ga het even helemaal uitspitten. Indien anderen ook willen gaan misschien een sticky topic van maken? Kunnen we info uitwisselen…Is maar een gedacht hé.

Prachtig spektakel.
                    De i-pad ging overal mee naartoe om het live te kunnen volgen.
                    Hier kan de f1 nog wat van leren.
                    Zou er best eens heen willen, mogelijk volgend jaar.

het museum in de thuishaven was permanent open tijdens de 24H Le Mans;
                      en intussen weten we allemaal dat “To finish first, you first have to finish.

Pmuseum.jpg

Ze hebben het goed gedaan, ok de kers op de taart ontbreekt mss een beetje maar ik verwacht veel naar volgend jaar toe. Niet vergeten, ook Lotus is er bij volgend jaar al zullen die in september op de 6U in Amerika er al wel bij zijn. Dan inderdaad Nissan erbij, die overigens zeggen dat ze over 2 jaar willen winnen al zal dat niet met de ZEOD zijn dan 😈 . Hopelijk krijgen we ook Ferrari er bij. Hoe meer teams hoe beter, het WEC is tenslotte veel leuker dan de F1.
                        Volgend jaar ga ik een van de 262.000 zijn (het toeschouwers aantal van gisteren) :driver:

Volgend jaar opnieuw …

Maar dan is Nissan erbij in LMP1. Plus volgens “geruchten” zou Ferrari ook komen met een LMP1 met Alonso als piloot. Dus de concurrentie wordt alleen maar sterker.

Gewoonte getrouw da “kermiskoerske” met smaak opgepeuzeld, alleen was de slagroom 2h voor het eind zuur geworden…..

De saboteur van redbull 😉

S2

@Rufie: Was gewoon brute pech denk ik, heeft niets met de rijder te maken imo.

Jammer dat we niet gewonnen hebben.
                                  Het was in ieder geval een plezier om de wedstrijd te volgen.
                                  Wel raar, die Marc Webber aan het stuur en paar ronden later spel kapot…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.