2014: Mijn eerste Porsche jaar!

Home Forum Zeverhoekje 2014: Mijn eerste Porsche jaar!

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Het is de periode van de jaaroverzichten en ik sta ook steeds even stil bij wat er op 1 jaar allemaal gebeurt. Helaas voorgoed afscheid moeten nemen van enkele geliefden. Er was echter 1 rode draad doorheen het ganse jaar. Iets dat er de vorige jaren niet was…. *porsche
      Vandaar mijn persoonlijk jaaroverzicht wat betreft deze rode draad. Omdat dit voor de meesten “zever” is, heb ik het ook maar in het zeverhoekje gestoken maar ik wil het hier wel gewoon kwijt. Al is het maar om Mcklusky en de de mod’s een idee te geven wat voor impact het forum toch heeft op sommige mensen….. Merci voor dit leuke en nuttig forum!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • [quote=”Harley G” post=190011]Getver :bounce: Zieke geesten! :roll:[/quote]

A dirty mind is a joy forever!

Dank je wel Harley, om bewust zo van die dingen in je tekst te steken! Merci Merci :first:

das echt mierenneuken :happy: :happy:

Kom geef nu maar toe dat je gewoon een Porsche hebt gekocht om ons gezever te kunnen lezen :mrgreen: :happy:

Ive

😆 :happydance: :mrgreen:

Getver :bounce: Zieke geesten! 🙄

PB

[quote=”Harley G” post=189996]Afspraak gemaakt met de verkoper….en BOEM…liefde op het eerste zicht.[/quote]
                  Euh oke. :wtf: :ass: :relaxman:

Ive

super verhaal, mede da’k zelf onlangs een boxster S van 2006 heb gekocht. Zaaalig machien om mee te rijden.
                    doe zo verder. Ben curieus naar het vervolg :salut: :respect2:

Aangepast :ass:

Al zorgde de laatste zin die je schreef wel wat voor wat verwarring (lees die zin maar even hardop, dan weet je wat ik bedoel), ik heb toch net een abonnement genomen op dit vervolg verhaal!!! :first: :up:

Deel 2: het forum en de jacht

Dankzij het forum kwam ik er al snel achter dat een Boxster ook een nummer heeft en dat de 911 ook verschillende nummers heeft. 986-987-981-964-993-996-997-991 enz enz.
                          Ik was er al snel uit dat ik een 987 wilde. De Boxster waarmee ik gereden had, was een 986 mk2 had ik ondertussen al uitgedokterd dankzij het forum. Ik had ook voor mezelf uitgemaakt dat het een 2.7 zou worden. Als eerste kennismaking vond ik dit wel genoeg.
                          Ook werd ik mij dankzij het forum er tijdig van bewust van de “speciale” nieuwe BIV regeling die soms weleens voor vervelende verrassingen kan zorgen. (Steeds weerkerend topic hier op het forum)
                          De missess had geen flauw benul wat een Boxster was en was ook niet echt geïnteresseerd.
                          De wagen tenslotte ook weer een “stoffen dak”.
                          Op het internet een mooie gevonden met niet te veel km..ergens tussen Brugge en Zeebrugge. Een dikke 100km van onze woonplaats maar dat weerhield mij niet om eens te gaan kijken. Ondertussen liep de alom bekende “S2” aka Maarten te leuren met een mooie 996 cabrio… De missess zag die ook wel zitten en zeer snel stonden de foto’s van beide auto’s op haar iPad. Dan maar naar beide wagens gaan kijken maar uiteindelijk toch maar bij mijn eerste plan gebleven. Onder het motto….klein beginnen…groot eindigen.
                          Honderden keren heb ik naar die foto’s gekeken.
                          Over de Boxster heb ik nog naar meningen gepolst en uiteindelijk besloten om verder te kijken. Ondertussen kwam Mark986 zijne wondermooie S aanbieden maar die lag boven mijn budget en de de BIV stak mij enorm tegen. Ik zou voor het eerst in mijn leven een weekendwagentje kopen, een cabrio dan nog wel. Voor hetzelfde geld valt dat toch niet mee, rijden we er amper mee en heb ik de Staat voor niks goed gesponsord. Dus de boot maar afgehouden…
                          Dan maar naar die van JorisVC gaan kijken. Mooie wagen maar geen liefde op het eerste zicht. Een paar dagen later zie ik er eentje te koop staan maar de foto’s zijn niet echt duidelijk. Afspraak gemaakt met de verkoper….en BOEM…liefde op het eerste zicht met de wagen!
                          Alle redelijkheid was weg, het verhaal klopte ook niet volledig, geen aandacht gehad voor de opties….thuisgekomen, tegen de missess gezegd dat ik hem ging kopen. Ze had de deze niet gezien. De andere wel en ze was ondertussen al wat meer geïnteresseerd geraakt.
                          Diezelfde avond de verkoper laten weten dat ik de Boxster nam.

De rest is voor deel 3

Allez Harley, wij wachten he!
                            Of ben je de Gluwein aan het in doen voor de PFB nieuwjaarsbijeenkomst? :coolness: dan krijg je verschoning… :up:

Ive

leuke topic :happydance:

je mag je collega nu al bedanken :coolness:

ken

Mooi en leuk, idd snel op naar deel 2 😀

Wim

Wacht in spanning af naar het vervolg van de roman. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.