2015 Essen Motorshow 28/11 – 6/12

Home Forum Zeverhoekje 2015 Essen Motorshow 28/11 – 6/12

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • ben er ook geweest,mooie porsches gezien…..maar ook dikwijls meer geld dan smaak precies.Ik snap ook niet dat er mensen zijn die air rides op een ferrari of lambo zetten.

maar misschien dat het aan mij ligt.

geef me toch maar interclassics.

Naar jaarlijkse traditie gisteren geweest. De pana nog eens uit zijn stal gehaald. En eerste keer dat de zoon (10 jaar) mee is gegaan. Resultaat is dat hij een dikke 900 foto’s rijker is geworden. Wat viel mij op :

– Tjoeninggehalte is er weer op vooruit gegaan (veel wagens waar een gedrocht was van gemaakt).
          – Met bijkomend veel Johnny’s en Marina’s met petjes op. En natuurlijk de nodige piercings en tatoeages.
          – Nederlanders kunnen nog steeds het meeste lawaai maken (de typische blablabla maar als je iets zegt dan zijn ze foetsie).
          – Kwaliteit gaat jaarlijks meer en meer naar beneden.
          – Absurde prijzen van wagens (sommigen staan belachelijk hoog geprijsd).
          – Promogirls doen veel moeite om door een 10-jarige gefotografeerd te worden 😀

Maar desondanks weer een nieuwe leverancier gevonden. En toch enkele contacten waar misschien op termijn mee samengewerkt kan worden. Want daar doen we het uiteindelijk voor.

Wim

5 interresant, de rest mag naar huis gestuurd worden. :sleep:

@Wout
            , de kipfilets zitten er inderdaad goed in. :happy: :happy:

Veel tuning onder de dames ook zo te zien 😆

[hide]Ik zou willen gaan, maar heb weinig tijd, dus het zal er waarschijnlijk niet van komen. Maar die dames …[/hide]

Ging er steeds heen maar het nivo gaat de laatste jaren flink achteruit, noem het veel “petjes” gehalte 😳
                    Veel bling bling, harde muziek en ach ja die blote dames zijn niet verkeerd maar niet echt mijn ding.
                    Sla het nu over en ga naar de Classica in het voorjaar, meer mijn ding :up:

nog nooit geweest,dit jaar gaat het van de bucketlist geschrapt worden op 4-12 :driver:

Ive

yep, al 8 jaar vast punt in mijn agenda. Dit jaar maandag 30/11 en deze keer met de Porsche :happydance:

Yep, reeds 17 jaar een begrip in mijn agenda.

Met vrienden maken weer er telkens een daguitstap van.
                          Dus ook dit jaar, op zaterdag 28/11.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.