2015 FIA WEC

• Maker
    Discussie
  • het fabrieksteam van Manthey racing is na 6h racen op Silverstone op een tweede plaats geëindigd in GTE-PRO.
    hopelijk doen ze het nu tijdens het verlengde weekend van 30 april beter op Spa-Francorchamps.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
    • op 3 min van het einde gaat er nog een LMP1 Audi van de baan … maar niet de raceleider. dus dit is het podium na een racethriller met nauwelijks 12 sec verschil tss P1 en P2.

WEC2015_SpaFrancorchamps.jpg

het ziet er naar uit dat, door de strategie van Audi, de Porsches toch nog een kans maken op P1 en P3.
        maar wat een nagelbijter krijgen we hier te zien op Spa !!!

S2

Manthey Porsche die een Porsche LMP1 Hybrid eruit rijdt … daar zal even “gepraat” worden. 🙂

ik heb hiervan geen last Wim, op mijn PC staat ABblock geïnstalleerd. ik krijg dus nooit ongewenst reclame/advertenties te zien als ik surf.
            mss ook eens uitkijken naar zo’n blocker ?

met nog 1,5 uur werdstrijd spanning alom; Porsche P1, Audi P2 … maar hoe lang blijft de union nog in het kielzog ??

Wim

Vanaf ik op de link van je geklikt heb, krijg ik nu na elke post die ik aanklik eerst reclame van allerlei rotzooi.
              Dus ik weet niet of iemand dit nog voor gehad heeft op de mac.
              Kan iemand mij ook uitleggen wat ik moet doen om die voorgoed weg te krijgen, want dit is k@t.

S2

Live te bekijken op La Deux en op Eurosport 🙂 Mijn digicorder is al geprogrammeerd 🙂

Porsche start morgen met 3 Porsches op de eerste plekjes!!! Lees meer …

Deze middag naar de free practice gaan kijken met de zoon. Blijft indrukwekkend.

absoluut, krijgt meer dan waar voor je geld.

30 EUR is “waar voor je geld”. Dit is racerij van wereldklasse !

Prijs 31 euro, mja, voor hetgeen je tezien krijgt, nog correct.

Enkel 3 dagen. Was vorig jaar ook al zo. Het is trouwens best de moeite om een extra dag mee te pikken.

Iemand een idee of je een ticket kan kopen alleen voor zaterdag?
                              Als ik op de site van circuit Francorchamps kijk, zie ik enkel tickets voor 3 dagen!!

Vrijdag en zaterdag present met een overnachting.

@DeePee: Wat en f*cking coole foto (ben scifi fan) !

@Rufie
                                  : Ik ga zeker naar de WEC, ik had je al een email gestuurd 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.