2015 FIA WEC

• Maker
    Discussie
  • het fabrieksteam van Manthey racing is na 6h racen op Silverstone op een tweede plaats geëindigd in GTE-PRO.
    hopelijk doen ze het nu tijdens het verlengde weekend van 30 april beter op Spa-Francorchamps.

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • Als er één event is dat ik dit jaar niet wil missen dan is het toch wel deze !!
      Aanwezig op zaterdag;

Degenen die gaan, spreken we ergens af om samen naar Francorchamps te rijden ?

de wedstrijd zelf is idd op zat 2/mei om 14u30

WecFia_Spa2015.jpg

De wedstrijd zelf in Francorchamps, is deze op 30 april of op zaterdag 2mei?
          Normaal gaan wij dit jaar ook een kijkje nemen

Ik ga altijd naar de WEC. Da’s meer dan de moeite. Vaste afspraak in mijn agenda. Must see voor race-minded Porschisten/autofreaks !
            Ik stond vorig jaar te supporteren in de striemende regen, huilende wind, ijskoud, onder zo een plastieken poncho. En gezien ik een hekel heb aan slecht weer is dat bewijs hoe interessant de WEC is.

Is dat feitelijk de moeite die WEC in franchorchamps.?Vroeger bezocht ik altijd de F1 en zaten we niet op een tribune maar op een berg net voorbij les combs. Het voordeel was dat je daar nog altijd een groot scherm voor je neus had waarmee je de race kon volgen. Ik weet niet of dat bij WEC ook zo is. Is er ook voldoende animo van randbeleving rond die race?

F1 was ook altijd parkeer problemen. En erger nog achter de wedstrijd er weg geraken ! (Zucht)

Ik hoop het ook en hopelijk kan de 919 nog iets beter presteren. Ga er alvast 2 dagen naartoe.

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.