2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

Home Forum Porsche Talk 2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

• Dit onderwerp bevat 97 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Porsche stelt z’n allereerste break voor op het salon van Geneve: Panamera Sport Turismo
    Afwachten welk derde nieuw model zal voorgesteld worden naast de Panamera Turbo S E-Hybrid. Een nieuwe GT3 of een GT4RS ???

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
    • Redelijk fantastisch relaas van Chris Harris. Blijkt dat we behalve de kleurenvoorkeur (zijne GT3 is meer speed geel) ook een tijdje dezelfde bijnaam deelden (toen er een Engelse kerel voor me werkte). Nee, ik ga die niet delen, zoek zelf maar. Oeh oeh oeh!.

old vs new

tmp
            ………………

Interesting dealer perspective on allocating GT cars

https://youtu.be/leTKx93DAEY

Shmee says BYE BYE to his Porsche GT3

Gemini Blue GT3

Ffkes de foto van uw madamme opzoeken. Misschien moet ik eens met haar afspreken voor een fotoshoot dan :lekker:

[hide]Als je mijn madam ontmoet een vd volgende keren, dan ga je weten waarom dat een roze 911 is. Ze is een heel klein beetje autogek, net zoals wij, maar wel meisjesachtig genoeg om alles in het roze te willen 🙂
                      (ik moet je wel waarschuwen, ze gaat waarschijnlijk wel aan uw oren zagen om met u op de foto te mogen, be prepared haha)
                      [/hide]

Aha ik weet welke sympathieke goozer je bent. Kan je geen mooiere profiel foto kiezen? Een rode GT3 of zo en ik ben al blij :mrgreen:

[hide]Als de jouwe doet wat de mijne deed zal je het rap weten. Ik ga niks verder zeggen, kwestie van een objectief vergelijk te hebben, voor zover dat kan met de delta in ons beider rijkwaliteiten.
                          En die foto heb ik in real life gezien, je bent me voorbij gereden 😉
                          [/hide]

Wat bedoel je juist?

Heb je er al mee gereden daar?

(foto van op Zolder vorige week)

IMG_9249.JPG

Wacht nog efkes met je finaal oordeel tot je Spa gereden hebt Jokke !

Zwaar onder de indruk van de nieuwe GT3, vorige week de eerste keer mee on track geweest: impressionant als machine, diep respect.

De chauffeur moet er nog wat aan wennen, ben nog niet op de grens geweest en komende van een Lotus voelde dit toch anders aan, het is wennen.

Verschil is niet zo heel groot in het voordeel vd 720s. Maar het leek me wel een heel kort, traag en technisch parcourske. Op een snel circuit als Spa vrees ik dat de 720 het gat een stuk groter gaat trekken !

De echte vraag is natuurlijk, hoeveel ronden kan de 720 op die manier rijden ?

Ik zou eens graag zien dat men vanaf nu reviews gaat doen en de gemiddelde rondetijd over een half uur circuitrijden gaat mededelen ipv enkel maar die ene magic lap. Dat zegt mijns inziens meer over de kwaliteiten van een auto dan voornoemde magic lap before it blew to smithereens.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.