2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

Home Forum Porsche Talk 2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

• Dit onderwerp bevat 97 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Porsche stelt z’n allereerste break voor op het salon van Geneve: Panamera Sport Turismo
    Afwachten welk derde nieuw model zal voorgesteld worden naast de Panamera Turbo S E-Hybrid. Een nieuwe GT3 of een GT4RS ???

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 97)
      • Jethro

Nog wat lawaai

Voor de liefhebbers van de manuele boite

Hier is de PDK variant die Autocar eergisteren heeft gepost:

Autocar GT3 PDK review

Rosso

porsche-gt3-ac-250.jpg

@ bccars
                Voila, het is beslist :respect2:

Autocar manual GT3 review

Correct kleurken

29r5467.jpg

Eentje van bij de noorderburen, AutoVisie

Manuele GT3 versie!

Heeft ook nog een walkietalkie in de hand…

ja daar kom ik ook helemaal gek van… gelukkig wordt dat geld goed besteed en niet… aja fuck :bounce: :bounce: :bounce:

Maar ik heb het er ook niet voor over om met een prius te gaan knallen, of andere elektrische gevallen, dus tanden bijten en dokken 🙁
                          kheb mij een E46 M3 bijgekocht voor funwagen, kzeg da’s al wat ouder en gaat goed meevallen… ja mijn kloten, 4.500€ om een plak te krijgen é 👿

Mooi in het rood maar ik zou mezelf blijven tegen het hoofd slaan wetende dat ik 10000 euro aan BIV zou moeten ophoesten. Maar onze premier Michel zal u graag gaan zien :bounce: Oplossing? ZZ-platen er op hangen? Of in het Buitenland inschrijven?

mmmm prachtig hoor! zal je je zeker niet beklagen! :driver: :up:

Mmmmmmmmm, tik tok tik tok …

991.2gt3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.