2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

Home Forum Porsche Talk 2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

• Maker
    Discussie
  • Porsche stelt z’n allereerste break voor op het salon van Geneve: Panamera Sport Turismo
    Afwachten welk derde nieuw model zal voorgesteld worden naast de Panamera Turbo S E-Hybrid. Een nieuwe GT3 of een GT4RS ???

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
    • Ik zou zeker eens bij deze mannen informeren, al mooi werk van gezien :coolness: :popcorn:
      http://www.bcdesign.be

0

Zoals voorspeld. Het is rood geworden op commando van TOTMBO.

Als er nog mensen tips of aanbevelingen hebben omtrent een goede detailer/wrapper …

0

gt3rs_livery.jpg

0

komt wel goed! tis toch smaak en goesting, en tis uw wagen dus tmoet vooral uw goesting zijn :driver: en die van de misses blijkbaar :what:

0

[hide]Neen Rene, ik ben gewoon een abnormaal trage beslisser ! 🙂
              Een van deze dagen zal de telefoon wel komen dat de configuratie gelocked wordt, en dan is dat ook weer achter de rug.

Dan kan ik gaan over-analyzen wat betreft de glascoating/wrap/xpel, de geometrie en de remblokjes 😉
              [/hide]

0

Ik ben blijkbaar een heel snelle beslisser want als ik dat hier lees amai haha!

een GT3/RS is geen sleeper dus mag wel in een fancy opvallend kleurtje zijn, maar gewoon zwart zal ook prachtig zijn net als grijs. Mss dat zwart en dan effe vintage doen en oranje velgen erop kletsen met een oranje GT3 striping vd 997?

op mijn 997 heb ik de carbon vaste kuipen combi leder alcantara en dat zit perfect, ik bougeer geen mm, en dat verwacht ik van een sportieve wagen, ook al doe je geen track bvb, ik wil vastzitten en beter gevoel hebben met de wagen :driver:

Attachments:
                • GRDnamiddag(45van490).jpg
                0

Ik ben fan van Alcantara!

Stoeltjes in de Spyders zijn half leder & half Alcantara en zou niets anders willen.
                  In de winter warmer dan leder, in de zomer koeler.
                  Bijkomend voordeel is dat je veel ‘vaster’ zit. :driver: :driver:

0

GT/GT3 = alcantara

R = leder

0

[hide]Bon, ik heb gisteren nog eens een 911 endurenace edition gezien in het Guards Red bij de dealer. Ik ga me maar neerleggen met wat TOTMBO voorschrijft !

Volgend dilemma. Leder interieur of standaard interieur ?

Ik neig zeer sterk naar standaard interieur, want de upgrade is peperduur, plus het is een GT3 en geen luxecabrio. Anderzijds is dat extra alcantara op het handschoenkastje wel mooi.
                      [/hide]

0

😉

0

Brand nieuw is ie niet meer hoor.
                          Ik kocht hem 2de hands van een kennis.
                          Is nu 4 jaar oud.
                          Bert V doelt wellicht op mijn BMW 335d die vuur heeft gezien een paar jaar geleden :bounce: :bounce:

0

Moet BRAND niet in het groot staan ? 😉 :mrgreen:

0

Allez jongens, wie pakt er die bijna brandnieuwe bmw 135i van Ghost, dan kan die iets anders befoefelen …

0

Bartje Bartje :geek: Luxe probleem hé man :first:
                                Ik ben ook zo. :geek: Kan ook nooit beslissen.
                                Ondervind ook een steeds langere gewen tijd totdat de nieuwe aanwinst de mijne wordt.
                                Bij onze voorlaatste aankoop lukt het helemaal niet. Was nochtans al de 7de van dat merk.
                                BMW m135i, toffe wagen, maar ik krijg er zelfs na 6 maand geen “band” mee, dus mag weg voor iets anders 😕

0

Kies een kleur die goed tegen het vuil kan…maw ook als is die niet gewassen nog beregeil mooi…
                                  IMG_0429.JPG

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.