2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

Home Forum Porsche Talk 2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3

• Dit onderwerp bevat 97 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Porsche stelt z’n allereerste break voor op het salon van Geneve: Panamera Sport Turismo
    Afwachten welk derde nieuw model zal voorgesteld worden naast de Panamera Turbo S E-Hybrid. Een nieuwe GT3 of een GT4RS ???

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
    • Is zoals bij de meeste hé, de man kiest den auto, de vrouw de kleur hé :happydance: :happydance: :happydance:

[hide]Ja, Crayon is een kleur die ik eigenlijk het vaakst horen vernoemen heb de afgelopen dagen 🙂
        Doet me wat aan Mode Grau denken.

Met wit kan ik alle kanten uit natuurlijk, tenminste ALS zo een kleurenwrap over een xpel te zetten is, moet dat eens dringend checken met de wrapper …

Iemand een idee hoe groot is het temperatuur verschil in de wagen trouwens is als je een zwarte neemt tov een andere kleur ?

Maar het wordt nog spannender, heb gisteren al de eerste vraag gehad om de GT3 over te pakken. NOT GONNA HAPPEN OBVIOUSLY. Maar het zet je weer wel aan het denken over de kleur en de weerslag op de naverkoop later. Da’s dus EXACT wat een twijfelaar als ik NIET nodig heeft ! Nog meer variabelen in de kleurkeuze.

Afin ja, ge weet toch hoe dat gaat eindigen, uiteindelijk zal ik me moeten neerleggen bij Guards Red van TOTMBO …
        [/hide]

Wit en wat striping…..en anders roze laten wrappen….

http://www.porsche-code.com/PJPYV8Q1

zwart striping met Porsche in het rood opzij
            Op de strijkplank Porsche in het rood
            Desnoods nog een dunne streep over de wagen

Ik vind die Miami Blue nogal groen. De andere zijn helaas PTS kleuren. Net zoals Vincent heb ik een voorkeur voor Mexico Blue. Maarja, no PTS for me 🙁

Resultaat is dat mijn twijfelhoofd vandaag weer op een Darth Vader versie staat … ALL BLACK …

gt3-2-3-4-5.jpg

Ik zou dan eerder voor mexico blue gaan.

Miami blue … ooit in cabrio gezien… zo schoon zouden ze die auto’s gewoon niet mogen maken :first: :first:

PTSBlue.jpg

why not !! en tegelijk ook nog steenslagbescherming op vitale plaatsen.

[quote=”DST” post=249345]

LIFE IS 2 SHORT 2 DRIVE BORING CARS[/quote]

…..

WHAT IF … supergek idee, weet zelfs niet of het kan in combo met xpel … maar als ik nu eens een witte neem, en dan deze livery erover … cool of wannabee ?

https://www.youtube.com/watch?v=j9EwbWbqZiI

Crayon + zwarte wielen met rode randen
                              Dan opzij ff customized stripes zwart / rood à la 911R
                              En dan PORSCHE in het zwart met rode letters boven op de strijkplank achter

LIFE IS 2 SHORT 2 DRIVE BORING CARS

:happy:

Ik vind dat Graphite Blue zeer geslaagd op die fotos van die GT3 ! I like incognito. Past perfect bij mij. Ik draag aan als bewijsstukken, mijn grijze haren, mijn grijs karakter 🙂

Maar YellowSub is zo ne speciale gast he, ne sleeper heet dat in autotermen zeker ? Hij zegt nauwelijks een woord, kijkt met een ijzige blik om zich heen, maar binnen in hem woedt een storm van RaGiNG BuLL YeLLoW !
                                  Some say … Yellowsub might be tapped into the matrix …

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.