Home › Forum › Porsche Talk › 2017 autosalon Geneve – 991.2 GT3
- Dit onderwerp bevat 97 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Inderdaad mooi kleurtje, maar voor Bart zijn ega voor 50tig plussers… :coolness: Zij is verliefd op guards red…
Ik heb 11 jaar met een grijze Z4 gereden. Als het zonnetje schijnt is alles bien. Dat is dus 10% van de tijd. Een fel kleur tovert daarentegen altijd een glimlach tevoorschijn, zelfs putteke winter.
Als je incognito wil rijden, be my guest. Werkelijk iedereen rijdt met een grijze auto heb ik vaak de indruk.
Diene eerste grijze :wtf: :wtf: :wtf: :popcorn: :popcorn: :popcorn: zou zeker voor die kleur gaan ikke :coolness: :coolness: :coolness:
naar mijn idee is het idd ook eerder blauw met een grijze ondertoon
Ja grijs, voor mij werkt dat dus WEL he !
Alleen kijkt die van ons me dan aan of ik plots 80 jaar ouder geworden ben op een seconde tijd als ik begin over de kleur grijs op een GT3.Dit laatste grijs vd 997 doet me wat denken aan Agathe Grey. Wat warmer grijs met een bruinige tint. Vind het heel mooi. Maar dat vorige grijs op die 991.2 komt me toch wat aggressiever over, is wat grijzer grijs, wat kouder grijs. Ik begin me nu eigenlijk af te vragen of dat toch geen Rollie Graphite Blue is maar dat het er gewoon wat anders uitziet door lichtinval, processing van de camera enz…
@DEEPEE : WOW, machtig mooi dat grijs. Welke kleur is dat exact ? Zal wel een PTS zijn denk ik, het lijkt me net niet de graphite blue van de Rollie. Ik vind dat alleszins prachtig voor een GT3. En ook lekker understated en under the radar.
@YellowSub: Lava Orange vind ik mooi, maar het is en blijft een RS kleur. En ik wil niet doen of mijn GT3 een RS is. RS is king of the hill, ere wie ere toekomt.
[hide]Nog eens @YellowSub: Ik kijk met verhoogde aandacht uit naar een eventuele intro van GT4 RS. Als ze daar een PDK in smijten dan gaan mijn ogen WIJD open. Dan eventueel een teruggetunede 4.0 GT3 motor (maar heb moeite om die geruchten te geloven). Plus de ophanging op niveau van de GT3 brengen, dan zou dit wel eens een killer kunnen worden ! (Met manuele bak geen interesse)[/hide]
ik begrijp niet wat de ega tegen grijstinten heeft :think: (de overige 49 buiten beschouwing gelaten :engeltje: )
Tx. Ik onthoud: Mark Webber kiest voor de PDK en de volgende GT4 wordt een evolutie van de eerste. Wellicht dus zeker een manuele bak.
Anyway, Racing Yellow is inderdaad niet het beste kleur voor een GT3, vind ik ook. Ik weet iets beters: Lava Orange! :first:
Nog eentje met Preuninger en Webber, met nederlandstalige ondertiteling.
[hide]Merci voor de feedback mannen.
Het PTS window is nog steeds closed momenteel. En ik heb eerlijk gezegd geen zin om daar op te wachten. Heb dan liever een snelle levering dan in de PTS wachtrij te komen waar je niet van weet wanneer het deurtje opengaat. Spijtig, anders was het waarschijnlijk een SternRubin geworden.
Geel is superlekker he. Maar hoe absoluut de max ik dat ook vind op die van YellowSub en DST, zeker met die donkere velgen, vraag ik me af of die kleur evengoed werkt op een 911 of GT3. Bij een Cayman/boxster/spyder zet het geel die auto echt in de verf he, een genotsexplosie op uw netvlies. Maar op foto en youtube lijkt geel bij de 911 de heupen iets uit te vlakken. En het is net die heupen die me aantrekken in een 911. Maybe I’m overthinking things … as usaual … 😉
Anyhow, Guards Red zal in elk geval ook nooit echt helemaal fout zijn. Heb zo een special edition zoals die van DST live bij de dealer zien staan in exact die kleur, is echt wel heel mooi. En yellowSub heeft gelijk, je kan geen gele accenten kiezen op de GT3.En ja Carmine. Vind ik ook een topkleur.
Maar er is redelijk wat afwijking met de kleur van de remklauwen, het is een forse meerprijs en het is dan nog niet eens een metallic kleur ook niet.Afin, als die van ons en ik zondag eens mogen testzitten in iemand zijn kuipjes zou dat echt wel een grote hulp zijn …
Begrijp dat eerlijk gezegd niet dat de importeur in Drogenbos het zitmeubilair niet ter test heeft. Da’s toch het minste wat je van een importeur annex experience center mag verwachten. Uiteindelijk kosten die kuipjes meer dan sommige mensen hun hele auto ! En gezien de winstmarge die Porsche draait … [/hide]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.