21 Oktober Porsche Club Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen 21 Oktober Porsche Club Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • Ik was even op de website van Spa Francorchamps aan het het rondkijken, en ik zag dit staan :
    [i]
    October 21: Francorchamps Fun Day, first club day on the season for Porsche owner of the Porsche Club Francorchamps. More information: bcm@skynet.be [/i]

Weet iemand of dit de moeite is? of er veel te zien gaat zijn?
    Want als er slechts 9leden zijn ofzo, dan is het niet de moeite om in de namiddag van Antwerpen naar Francorchamps te rijden. Als er veel te zien is, graag dan ! 🙂

Iemand hier ervaring mee ?

alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Mij is deze datum helaas ontgaan .
      Ik was ook graag voorbij gekomen nu het nog kon 😥
      Morgen beginnen op het nieuwe werk .
      Het lange verlof is gedaan

[quote=”chris_lbr”:16b0eb07]Idd, was geweldig plezant. ‘s Morgens was het zeiknat en kwamen de semislicks goed van pas. Wel wat met de vleugel-afstelling en de bandendruk moeten spelen want de achterkant durfde in het begin nogal eens zijn eigen zin te doen.

Na de middag was het omstreeks 14u00-14u30 half droog en hebben we de slicks eronder gezet. Alleen… was die droogte van korte duur. Slicks zaten eronder, ze bleven eronder. Toch bleven we echt veel grip hebben en konden we Blanchimont met nog altijd +140 nemen. Wel een paar keer rond gegaan (source, dubbele linkse, pif-paf en chicane voor de pit-entry) maar dat was om uit te testen hoevel we konden gaan :mrgreen: .

Veel mensen zijn we er niet tegengekomen want we hebben heel wat tijd (dik 5 uren) gereden.

En nu is ‘t winterslaap. Binnenkort gaan we eens deftig beginnen sleutelen aan ons circuit-bakske…[/quote]

moet je volgende keer eens goedendag komen zeggen

Anoniem

Idd, was geweldig plezant. ‘s Morgens was het zeiknat en kwamen de semislicks goed van pas. Wel wat met de vleugel-afstelling en de bandendruk moeten spelen want de achterkant durfde in het begin nogal eens zijn eigen zin te doen.

Na de middag was het omstreeks 14u00-14u30 half droog en hebben we de slicks eronder gezet. Alleen… was die droogte van korte duur. Slicks zaten eronder, ze bleven eronder. Toch bleven we echt veel grip hebben en konden we Blanchimont met nog altijd +140 nemen. Wel een paar keer rond gegaan (source, dubbele linkse, pif-paf en chicane voor de pit-entry) maar dat was om uit te testen hoevel we konden gaan :mrgreen: .

Veel mensen zijn we er niet tegengekomen want we hebben heel wat tijd (dik 5 uren) gereden.

En nu is ‘t winterslaap. Binnenkort gaan we eens deftig beginnen sleutelen aan ons circuit-bakske…

gisteren op een nat francorchamp gaan rijden super ❗

[quote=”Alexx”:m7ng4xh5] Maar ik zal u morgen een PM sturen 😉
              [/quote]

Thx , anders kan jet het sturen naar pktuning at hotmail dot com

Veel prutsen, met idd.. photoshop 😉
                Normaal vind je het niet op ‘t net. Maar ik zal u morgen een PM sturen 😉

Nog eentje:
                GT3RS duikt de bocht in:

Hoe krijg je die kleureffecten .
                  Bewerk jij al je foto’s met een fotoshop ❓
                  Kan ik dat programma ergens op het net vinden ❓

Nog 1:

Bedankt voor het compliment.
                      Jammer genoeg waren we zelf niet op circuit, aangezien ik naar school moest .
                      Onze wagen stond op de parking aan dat frietkraam in de paddock.
                      Grijze Carrera facelift , nrplaat: ALX-649

Ik heb quasi overal gestaan en foto’s gemaakt (hou niet zo van fotomapjes met foto’s van allemaal dezelfde locatie) 😉
                        Dat zie je ook aan mijn pics .
                        Welke wagen was van jullie daar zover ik weet heb ik elke P gekiekt

En Thx dat je mijn foto’s leuk vind. Zeker als ik de jouwe bekijk . Die zijn toch echt telkens super . Goede fotograaf met een goed toestel zo te zien 😉

Leuke foto’s!
                          Ik heb uw wagen zien staan, zeer knap ! Als jij op de tribune stond, heb jij onze wagen ook gezien denk ik . We stonden te wachten voor de tunnel.

Hier een Teaser van mij :

Ik ben daarsraks even lang Francorchamps geweest en het was zeer zeker de moeite .
                            Het was er belange niet zo druk als op een Eran trackday , maar toch de moeite om eens langs te gaan .
                            Mijn fotootjes kunnen jullie vinden op http://www.porsche968cs.be onder de juiste tab.
                            Veel plezier met de pics .

Hier enkele teasers:

[quote=”chris_lbr”:bzvjm93d]knap ! 😉 [/quote]
                              en ferm om mee te rijden

Anoniem

knap ! 😉

[quote=”911-lover”:uyp37kl6]De foto is aangekomen .
                                  Deze bedoeld Norman dus 😉

yes indeed green mean machien 😳 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.