211pk unlocken?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman 211pk unlocken?

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Net een 211 pk cayman gekocht. Nu dacht ik dat dit gewoon softwarematig gelimiteerd werd, is er een eenvoudige manier om die te unlocken tot de ‘standaard’ 245 pk, of moet je sowieso naar een tuner?

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • dikke proficiat met je aankoop :up:

0

Misschien is de jouwe wel al “aangepast”. Ik zou die van mij eens op een testbank willen laten zetten. De verkoper beweerde dat hij op vol vermogen zou staan (ondanks wat er op de papieren staat). In ieder geval is er aan de uitlaat ook “iets” aangepast zodat hij een beetje meer lawaai maakt dan standaard dus mss is hij ook al op vol vermogen gezet.
        Anyway, als je boven de 3500tr/min blijft ga je mij toch niet vertellen dat uw krokodil niet snel genoeg vooruit gaat, hoop ik! Anders heb je de verkeerde gekocht. :think:

0

Thanks!
          Ja, ik was nochtans echt niet van plan om er zo snel één te kopen hoor!

Hmm, niet veel van merken, misschien niet. Ik vroeg me vooral af of het ‘zomaar’ kon. Als het een instelling is in de computer, dan kan iemand met de juiste tools wel wat doen, maar als het via een tuner moet zal het wel al iets meer gaan kosten ook.
          Het zal hoogstwaarschijnlijk dus bij de 211 paarden blijven, maar goed, die geven ook plezier!

0

Proficiat! Tot zover de wachttijd tot oktober… 😀

0

Nope. Dat wordt naar de tuner gaan. Hebben ze mij ook al afgeraden omdat je allicht geen gigantisch groot verschil gaat merken….zeggen ze :think:

0

proficiat he 😀

0
              6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.