22 september Borderrun 2013,vertrek vanuit Sluis

Home Forum Porsche Uitstappen 22 september Borderrun 2013,vertrek vanuit Sluis

• Maker
    Discussie
  • Wie wil meerijden kan zich inschrijven via de officiele site van borderrun 2013
    Samenkomen om 10.30uur op het walplein in Sluis,Nederland
    Er kunnen 50 auto’s meerijden
    Porsche’s en andere sportwagens.
    Verzorgde dag met eten en drinken erbij en een stop in Terneuzen en aankomst in Westkapelle,Belgie.
    Ken de organisatie niet maar het ziet er een goed progamma uit :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • ben daar ook eens gaan kijken, leuke wagens gezien en toffe mensen leren kennen :driver: :drink:

[quote=”Black Bouda” post=143068]hoi, tof je te ontmoeten[/quote]

Het genoegen was geheel wederzijds, Luc !
        ‘t Was een hele leuke dag !

😀
        :relaxman:
        :driver:

Gisteren ook eens gaan kijken aan de Budha club, niet zo heel veel P’kes gezien eigenlijk, had graag eens die Aventador gezien en gehoord die ingeschreven was, maar was er nie bij aan de aankomst.
          Wel babbelke gedaan met enkele forumnaars achteraf :drink: :drink: :drink:

‘t Was best een leuke dag, jammer dat het weer niet helemaal was wat ze vooraf beloofd hadden, maar wij hebben ons in elk geval prima geamuseerd en het was erg fijn om IRL kennis te maken met enkele sympathieke Forumers …
            Dat smaakt naar meer …
            😀
            :driver:
            Enkele fotookes

luc

hoi, tof je te ontmoeten

Het was een leuke dag! eerste stuk had nog beetje weg van de gumball rally, na het eten meer een toerritje.

K ga er proberen te zijn en ja wat eten lijkt me ok…

[quote=”snoer 964″ post=142838][quote=”shaggy” post=142810]een etentje zonder miss erbij is maar gewoontjes 😀
                    met een groepje forummers kan het wel gezellig zijn…[/quote]

Mijn Mis is er bij hè 😆 Ja waarom niet al wie zich geroepen voelt laat het maar weten natuurlijk .Of als er andere voorstellen zijn ,ook geen probleem hoor !

@Luc
                    geen probleem dit was maar een vraag omdat wij dit van plan zijn (hoe meer zielen hoe meer vreugde dacht ik) :drink:[/quote]

Wij zullen er ook zijn, met de Bende Van Snoer :what: :what: :coolness:

[quote=”shaggy” post=142810]een etentje zonder miss erbij is maar gewoontjes 😀
                      met een groepje forummers kan het wel gezellig zijn…[/quote]

Mijn Mis is er bij hè 😆 Ja waarom niet al wie zich geroepen voelt laat het maar weten natuurlijk .Of als er andere voorstellen zijn ,ook geen probleem hoor !

@Luc
                      geen probleem dit was maar een vraag omdat wij dit van plan zijn (hoe meer zielen hoe meer vreugde dacht ik) :drink:

[quote=”snoer 964″ post=142771]Wij ook als het een beetje mooi weer is ,en nadien gaan we iets eten in Le phare of zo op de dijk te Knokke ,Als er nog amateurs zijn ,Laat maar weten hè ? :happydance:[/quote]

Kan nie, al afgesproken met vrienden die avond, sorry :salut: :salut: :salut:

een etentje zonder miss erbij is maar gewoontjes 😀
                          met een groepje forummers kan het wel gezellig zijn…

Wij ook als het een beetje mooi weer is ,en nadien gaan we iets eten in Le phare of zo op de dijk te Knokke ,Als er nog amateurs zijn ,Laat maar weten hè ? :happydance:

Ikke zal daar proberen te zijn om 15.45u aan de aankomst :coolness: :coolness: :coolness:

budha bar is geen tearoom, denk dat je voor pannekoeken beter naar de lippenslaan gaat.

Vind dat nu toch weer niet zo’n spectaculaire deelnemerslijst, maar als er een paar forumers afkomen zou ik dat ook wel es kunnen doen…pannenkoeken, hebben ze dat in da Buddhaspel daar?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.