22 september Borderrun 2013,vertrek vanuit Sluis

Home Forum Porsche Uitstappen 22 september Borderrun 2013,vertrek vanuit Sluis

• Maker
    Discussie
  • Wie wil meerijden kan zich inschrijven via de officiele site van borderrun 2013
    Samenkomen om 10.30uur op het walplein in Sluis,Nederland
    Er kunnen 50 auto’s meerijden
    Porsche’s en andere sportwagens.
    Verzorgde dag met eten en drinken erbij en een stop in Terneuzen en aankomst in Westkapelle,Belgie.
    Ken de organisatie niet maar het ziet er een goed progamma uit :driver:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Ik heb net vernomen dat de aankomst vanaf 15u45 is. Hangt allemaal af van de snelheid waarmee ze rijden zeker :driver:

De eindstop is voorzien om 16u30 (in de praktijk is dat meestal wel iets later vrees ik) in Knokke-Heist in de Blue Buddha Lounge Club (Herenweg 1, Knokke-Heist (Westkapelle)), een hele leuke club overigens …
        http://www.bluebuddha.be/
        Het zou wel leuk zijn om daar eens af te spreken !
        😎
        Er werd inderdaad afgeklokt op 55 à 60 deelnemers (deelnemerslijst) maar je kan in principe nog altijd inschrijven (tot 19 sept.): dan kom je terecht op de reservelijst en word je zondagochtend verwittigd of je alsnog kan deelnemen of niet …
        :driver:

Rene met zijn zwarte GT3 van hier op het forum doet mee, zal het hem eens vragen.

Dat zie ik ook wel zitten om naar de aankomst te zien ,als het weer wat meevalt tenminste :coolness:

Enig idee wanneer ze ongeveer aankomen in Westkapelle, zou anders eens kijkje gaan nemen :coolness: :coolness: :coolness:

‘t is vol – sinds gisteren (volgens de site) :popcorn:

Het gaat inderdaad hierover:
                  http://rik-fermont.wix.com/borderrun2013

Ik google me suf en kom allerlei soorten Border Run 2013 evenementen tegen … van hardlopen tot zeilen, maar niks met auto’s … behalve 1tje dan in EL Paso 😯

Linkje

Het ziet er inderdaad een leuk programma uit ! Wij zijn alvast ingeschreven !
                        :relaxman:
                        Gaat er nog iemand mee hier van het Porsche-Forum ???
                        :driver:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.