22ste Kempen Historic rondrit – 6 aug 2017

Home Forum Zeverhoekje 22ste Kempen Historic rondrit – 6 aug 2017

• Maker
    Discussie
  • Zoals elk jaar, begin augustus, is er een oldtimer beurs in de kempen, gemeente Mol. Zoals elke jaar zullen er weeral prachtige oldtimer Porsches te bewonderen zijn.

Elk jaar ga ik zien. Elk jaar sta ik te mondwateren (als dat een woord is :mrgreen: ) bij de prachtige Porsches, gaande van 356 tot de youngtimers.

Als er geïnteresseerde zijn, laat dan maar iets weten in dit onderwerp. De prijs is enkel voor degene die met zijn auto de rondritten wil meedoen. Het bewonderen van de wagens, zakdoek nemen om al dat water van mijn kin te vegen, fotokes nemen enz … is gratis.
    Op de plaats waar de oldtimers vertrekken is er een groten parking omgetoverd in een terras waar het gouden vocht rijkelijk vloeit. Ook in de hoofdstraat, waar de oldtimer aanschuiven en/of vertrekken voor de rondrit, zijn nog twee terraskes. Iets verderop, een 100 m is een broodjeszaak, dus honger zal niemand hebben en dorst zeker niet.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • 1 km van het vertrek van de rondritten aan het Miloheem? 😮

Das straf want ik woon er ook 1 km vandaan. Als dat zo is zijn we praktisch buren. :mrgreen:

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: Ik woon hier 1km van af, niet meer aan gedacht, vergeten dus. :bounce: :bounce:

Was er iemand van het PFB aanwezig?

Iemand van het forum die denkt van te komen, met zijn/haar Porsche?

Top William, ook is benieuwd die in real life te zien :drink:

Ik zal volgende week enkele foto’s posten.
                  Staat nu nog bij de vorige eigenaar.
                  Merci voor de positieve reacties.

Man Man…., bloedmooi zo’n 348TS, kom hem maar eens laten zien hier. :hail:

:applaus: :applaus: :applaus:

Mag, mag … MOET ja verdikke 😉

Proficiat en natuurlijk mag je zo’n V8 spider posten op PFB !!!!
                          trouwens hoogtijd dat cabriowim nog eens fotokes gaat posten mbt zijn vorderingen.

[quote=”deepee” post=253042][quote=”Ghost” post=253031]Wel niet met een Porsche…[/quote]

[/quote]

Deepee na veel te lang twijfelen en nadenken gisterenavond dan toch de koopovereenkomst getekend voor een Ferrari 348 TS
                            Vele wagens bekeken en uiteindelijk eentje gevonden in de buurt hier.
                            Misschien post ik hier nog wel eens wat foto’s als hij hier staat, als het mag natuurlijk op dit PORSCHE forum :respect2:

Ik ga zien, als er niets tussen komt, zoals elk jaar.

[quote=”Ghost” post=253031]Wel niet met een Porsche…[/quote]

moet er iets van uwe lever William?
                                ikke meerijden wss niet, maar wel FF komen kijken als het enigszins kan.

Zoals de zaken momenteel eruitzien zal ik er ook kunnen deelnemen dit jaar.
                                  Wel niet met een Porsche.
                                  Zijn er nog forumleden die gaan?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.