22ste Kempen Historic rondrit – 6 aug 2017

Home Forum Zeverhoekje 22ste Kempen Historic rondrit – 6 aug 2017

• Maker
    Discussie
  • Zoals elk jaar, begin augustus, is er een oldtimer beurs in de kempen, gemeente Mol. Zoals elke jaar zullen er weeral prachtige oldtimer Porsches te bewonderen zijn.

Elk jaar ga ik zien. Elk jaar sta ik te mondwateren (als dat een woord is :mrgreen: ) bij de prachtige Porsches, gaande van 356 tot de youngtimers.

Als er geïnteresseerde zijn, laat dan maar iets weten in dit onderwerp. De prijs is enkel voor degene die met zijn auto de rondritten wil meedoen. Het bewonderen van de wagens, zakdoek nemen om al dat water van mijn kin te vegen, fotokes nemen enz … is gratis.
    Op de plaats waar de oldtimers vertrekken is er een groten parking omgetoverd in een terras waar het gouden vocht rijkelijk vloeit. Ook in de hoofdstraat, waar de oldtimer aanschuiven en/of vertrekken voor de rondrit, zijn nog twee terraskes. Iets verderop, een 100 m is een broodjeszaak, dus honger zal niemand hebben en dorst zeker niet.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • J

Heb de rondrit een paar jaar geleden meegedaan. Het had anders wel leuk geweest moest er ook een beurske bijzijn. Elk jaar een ander merk in de kijker.

Yep, dat bedoel ik. Ik had ‘t door dat het geen beurs is maar ik kon de titel niet meer veranderen. Geloof me, ik heb het probeert.

En nu dat ik dit bericht schrijf zie ik dat ik de titel wel kan veranderen. Ik ben een :loser:

J

Beurs??
          Rondrit zal je bedoelen?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.