24 u van Spa Francorchamps !!!

Home Forum Porsche Uitstappen 24 u van Spa Francorchamps !!!

• Maker
    Discussie
  • Het volgend weekend dus.. alle info op Total.be!!

Na de Audi overwinningen mogen we de Porsches gaan aanmoedigen!!

Toegang gratis als je bij Total tankt en geluk hebt met de krasticketten… er zijn 65000 gratis toegangsticketten !!

Alleszins een aanrader van formaat !!!

Groeten
    McPorsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Inderdaad, ik heb ook zo mijn bedenkingen, wat de rol van de uitbaters (geweest) zijn… ofwel waren er geen tickets meer, of zoals je zegt kunnen toegangtickets uitgedeeld zijn aan niet-klanten.. tja !..

Veel wagens out!!

Manthey op P zelfde ronde als de SLS SPANNEND!!!!!

Live: http://www.blancpain-endurance-series.com/pages/live

S2

Gisteren een dag zweten, puffen en veel drinken, maar wat een spektakel! Is echt de moeite.

Helaas kon ik niet binnen in de Porsche stand (Knokke Out of zoiets) waar de 911 50 stond 🙁 Of dat denk ik toch, want ze maakten er veel reclame voor.

Heb wel iets mee vanuit de Porsche Collection Motorhome 🙂 Zal ze ook in 911 50 topic zetten 🙂

Wel opvallend, de officiële petten in de Porsche Motorhome (achter slot en grendel) zijn allen goedkoper dan de Chinese namaakprullen uit de standjes waar alle merken verkocht worden! (Wie had dat gedacht!)

jan

ik ben ook van de partij !!! VIP tickets voor 2 dagen
            joepppiiiieeee

Gisteren avond Qualy Prospeed P1!!!!

Ik ben gewoon een stom kieken dat niet weet hoe ’em zijne iphone moet vasthouden. En probleem is, die iphone is zo slim om de foto correct te tonen op het scherm zelfs als je hem ondersteboven houdt. Het is dus pas na het uploaden op het forum dat je merkt dat hij ondersteboven is. Lang leve de vooruitgang !

Blijkbaar na die nachttraining wreed moe zo aan de foto’s te zien :mrgreen:

:wtf: :wtf: :wtf: 🙄 :bounce:

Geen Porsche, maar wel een winnaar
                        image_2013-07-25-2.jpg

image_2013-07-25-3.jpg

Even over en weer voor nachttraining
                          image_2013-07-25.jpg

S2

Vandaag nog eens achter kraslotjes geweest 🙂 Heb nu 10 Pintjes, 100 jetons voor in het Lunapark, 8 ijsjes, ….

Maar geen entreekaarten 🙂

Nu viel me wel iets op. Je hoeft helemaal niet te krabben. Je kan zien aan de “vraag” die je eerst moet beantwoorden wat de prijs is. Een “slimme” uitbater heeft de kraslotjes met “entreekaarten” er dus al lang uitgehaald.

Bij deze:
                            Wat is de naam van de pechverhelping van Total? = Maak kans online op een Playstation
                            Wat is de naam van de getrouwheidskaart? = 1 Pils
                            Per hoeveel liters ontvangt u een total club punt = 1 Ijsje
                            Het programma ECO10 laat toe om het brandstofverbruik te verminderen met … = 15 jetons Luna park
                            Hoe heet de brandstof van Total? = 1 Signeersessie

Is dus absoluut geen kansspel!

Beste,

Blijkbaar heb ik meer geluk. Sedert begin Juli krasticketten verzameld en toch 2 toegangsticketten + pintjes, frietjes, hamburgers…

Ms de verantwoordelijke van het tankstation eens vragen… wie weet de laatste dagen heeft die nog reserve…

Succes, laat maar weten!

McPorsche

S2

Ben vaste klant bij Total (met de bedrijfswagen mogen we enkel bij hun tanken), maar behalve signeersessies, heb ik nog geen enkel ticket gewonnen. 🙂

Vorig jaar weet ik van 1 collega dat hij een kaart had. De kans dat je 1 van die 65000 Tickets wint is volgens mij betrekkelijk klein.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.