24H

Home Forum Porsche Talk 24H

• Maker
    Discussie
  • Blijkbaar is hier de 24H van Françorchamps aan iedereen voorbij gegaan, of is er geen interesse?
    Ok, de kerels met de 4 ringen hebben de race gewonnen en daar wil ik niet verder op ingaan. ( ruzie )

Enkel wil ik toch even de prestaties van onze BEL Porsches bejubelen:

1° First Motorsport van Jo Jamers: 17° algemeen en winnaar in zijn klasse!! :applaus:
    2° Prospeed Rudy Penders, met veel tegenslag nog 13° en 20° :applaus:
    3° Speedlover A van Hoof 25° :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Wat is er precies gebeurd met Nico ?
      Hij reed toch met een Mclaren of heb ik het mis ?

[quote=”jokke_vlo” post=104387]Man man man wat was me dat daar een ZONDVLOED.

Welgekomen afkoeling na Tomorrowland 😆 !

Heel spijtig hoe de Mc Laren 62 twee mensen hun race heeft vergald of zelfs verknald.

Ken Nico Verdonck zeer goed was er het hart van in, net toen hij in de regen van P9 naar P5 reed op 45 minuten tijd en dat na 6 uur koers. Samen met Martin idd duidelijk de snelsten van het pak in de regen (2.36 !!!) en met regen bedoel ik REGEN 🙂

Ook zitten vloeken toen het gebeurde, dan beseft dat ik zelfs bij betere omstandigheden ook zo’n domme toeren zou uitsteken…

Heb er zaterdag (tot ‘s nachts) ook rondgelopen.

Man man man wat was me dat daar een ZONDVLOED. Het ging bij droog weer, snel, ZEER snel (2.19)

Heel spijtig hoe de Mc Laren 62 twee mensen hun race heeft vergald of zelfs verknald.

Ken Nico Verdonck zeer goed was er het hart van in, net toen hij in de regen van P9 naar P5 reed op 45 minuten tijd en dat na 6 uur koers. Samen met Martin idd duidelijk de snelsten van het pak in de regen (2.36 !!!) en met regen bedoel ik REGEN 🙂

Zelden zoveel regen zien vallen op zo een korte tijd terwijl het in Vlaanderen mooi weer was. De pispot van België werd weer alle eer aangedaan.

Lekker sfeertje wel daar….

En nog wat sfeerbeelden.

Shit happens

Ook de F3 was present

Piloten met leuke helmen

En.. als je verloren rijdt, plannetje op het stuur van het circuit

Lekkere drukte bij Porsche

Onze ex-F1 piloot Tierry Boutsen met de ingenieur van McLaren

Mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
            Vermits ze daar zo alleen stond heb ik ze maar getrokken 😉

De eertste toer na de start, toen nog bij goed weer

Pech bij Porsche

De hemelsluizen open

Stephane Ortelli

de Harley die Koen toonde is een special model voor ‘s nachts te rijden, met extra koplampen…

Alleen maar het concert van ‘Milkdinges en Faithlessblack’ missen was al not done :wtf:

@ Porsche & jeanke: nee, kon er niet bij zijn (zelfs met invitatie opzak) maar vanaf 23h00 tot 16h00 alles gevolgd!!! Heeft met mijn verleden te maken 😕

@ Koen; alles wat opgeblazen is lost…. 😆

Ikke ook veel voor de TV gezeten om te kijken :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Ik heb 2 dagen in Spa-Franchorchamps gezeten en het was zeker de moeite en spectaculair door de regen.

Een mooie samenvatting vindt je hieronder.

Hierbij een mooie samenvatting van de 24 Hr

PT en RS,

Dan hebben we de kans gemist om elkaar nog eens te zien want ik was er zondag(10-13u).
                      Schitterende race gezien met inderdaad de VDS BMW als snelste(MM aan het stuur).

Ik heb trouwens ook genoten van Machiels aan het stuur van zijn Ferrari.

Neen Paul, ik heb de foto getrokken, was net off dienst 😉

Idd een mooie race, klein beetje ontsiert door het wispelturig hanteren van de regels en de EURO overmacht van Audi.
                        Beste regenrijders waren Belgen, nl Martin en Verdonck!!! – 16 sec per ronde sneller dan alle Audi karren!
                        18x Safty Car interventie!!!

PT

Ik ben gaan zien en was aangenaam verrast door het deelnemersveld. Maar liefst 66, (oorspronkelijk 80), wagens van 12 verschillende merken aan de start op een zeer professioneel niveau ! Super om ze de eerste uren te zien rond knallen. Helaas waren de weergoden niet goed gezind en moest er regelmatig achter de pacecar gereden worden.
                          Voor herhaling vatbaar !

By the way JP, sta jij daar rechts in beeld op uw fluit te blazen ? :happy:

Die hierboven had nog iets anders opgepompt dan alleen zijn banden precies! :drink:

Keuzes moeten gemaakt worden .
                              Ik zat tussen de Harleys en de leuke chicks 8) 😆 😆

Met al die Miss toestanden in Oostende compleet vergeten :happy:

Grootse verschil is weer denk ik :happy:

Ik heb heel wat uren gezien van de race op Live tv.
                                  Wat een regen was dat daar ❗
                                  Verder ook weer enkele domme acties gezien, vooral die oranje Mc laren bij binnenrijden pits 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.