24h Francorchamps

Home Forum Porsche Uitstappen 24h Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • Wie gaat er naar de 24 uren?

Ik ga er alvast zijn, zaterdag en zondag!
    ‘k Ga net als vorig jaar met 2 collega’s van’t werk die even auto-gek zijn en we blijven ‘s nachts in een chambre ‘d hote. Wordt een leuk weekend! 😀

Groetjes,

SidewindR.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Super foto’s .
      Zo kan ik er toch nog een beetje van genieten .
      Wij hebben serieus liggen zweten op het werk en hebben recorddagen gedraaid

Bof… Het weer kon toch beter hoor! Wat het soms wel spectaculair maakte… Regen aan l’Eau Rouge en droog helemaal aan de andere kant, niet makkelijk voor de bandenstrategie 🙂
        En als het echt te hard regende zat mijn fototoestel natuurlijk ook veilig weggeborgen 😉

had het ook nog eens graag meegemaakt maar was wat te lui om me te verplaatsen, ook het weer deed me twijfelen… op de foto’s leek het nochthans mee te vallen ?

Oei Johan, om 7u sliep ik nochthans nog hoor 😉

Als je de fotos in originele kwaliteit wilt stuur me dan maar een PM!
            Ik wist helaas niet dat jij ook in dat team zat, jammer want dan had ik zeker eens dag komen zeggen!

Wat gaat zo een weekend toch snel he, ‘t is alweer maandagochtend-werkdag 🙁

Groetjes,

Olav.

[quote=”SidewindR”:azxnppj9]

Anyway, hier al een voorproevertje van de fotos 😉

[/quote]

Mooie foto’s van de 997 CUP S van ons team…
              2x een foto met Duval aan het stuur, 1e foto vrij vroeg in de race (zie ja uiteraard aan de auto), 2e foto van gisterenmorgen rond 7u want vlak erna is hij binnen gekomen om te wisselen en hebben we een nieuwe voorbumper gemonteerd…

PT

Prachtige foto’s !!!!

Hmm, zo te zien niemand dus 🙄 😛

Anyway, hier al een voorproevertje van de fotos 😉

Heb me weer een heel weekend goed geamuseerd 🙂
                  Vond de organisatie wel minder geslaagd dan vorig jaar en er leek mij ook minder volk te zijn…

Groetjes,

SidewindR.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.