24h francorchamps

Home Forum Zeverhoekje 24h francorchamps

• Maker
    Discussie
  • Gisteren toerreke gaan doen in de wallonie. In de abdijmuseum van Stavelot de F1 / Circuit Francorchamps tentoonstelling gaan bezichtigen. Niet de moeite. Wel forel gaan eten in “la truite argentee” in Malmedy. Wel de moeite. Daar vangen ze uw forel vers uit hun kweekvijver terwijl je op terras zit !
    Maar het belangrijkste, heb de deelnemers van de 24h zien testen. Wat een mooi wagenpark zeg ! Mercedes, BMW, Audi, Aston, Lambo, Ferrari, Nissan, … en helaas maar twee Porsches gezien … en ze gingen op het scherp van de snee in Combes / Malmedy. Heerlijk om te zien.

Gaat er vanavond iemand naar de parade zien ?
    Gaat er iemand dit weekend zien ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Er waren in deze editie maar 2 Porsches aan de start en haalde ook de finish :up: :up: :up:

S2

Het was nat, koud, vies, vuil , … herfstweer 🙁

Wie Porsches aan het werk wou zien, kon wel terecht bij de Porsche Cup 🙂 Die reden op de middag en was een heeeeel close race voor de 2de plaats met het nodige duw en trekwerk.

Hoofdtribune zat stampvol voor de start, dus de start vanop de pitlane bekeken. Die McLarens waren supersnel in het begin, maar door de vele Safety Car interventies was hun voorsprong snel weg.

Prijs voor het “vetste” geluid: met voorsprong de Bentley GT3!!!

Meest indrukwekkende verschijning (ondanks de probleempjes):

een forummer die het goede doel sponsort op de 24H Spa 2015?

sponsorKankerfonds_24hSpa2015.jpg

en idd slechts 2 deelnemende P-teams in de amateur klasse met een 997 GT3.
            jammer dat de PRO teams van Manthey(D) en Fach Auto Tech (CH) er niet bij zijn dit jaar.

PteamsSpa24h2015.jpg

wel meerdere Belgen achter het stuur bij diverse teams: deelnemerslijst

The official photo & Parade – 24H Spa 2015

Blancpain – Super Pole – 24 Hours of Spa 2015

Het weer werkt inderdaad niet mee. Live uitzending op La Deux !

Le Mans 2016 … check …

ik vrees dat ik, geholpen door het voorspelde weer, de start zal volgen op live stream

Zijn er al mensen in Francorchamps?
                    Hoe zijn de weersomstandigheden daar?? Hier (het Leuvense) is het maar 😥 😥

heb ook wel interesse in le mans 2016. Ben er al jaren over bezig maar het komt er niet van om dat de vrouw niet mee wilt. Meeste van mijn vrienden zien het niet zitten om daar een weekend in een tent te gaan camperen. Dus een uitstap met forumers zou wel leuk zijn.

Ik was dit ook al jaren van plan maar is er nog nooit van gekomen , we houden het in de gaten in alle geval .

Aanwezig dit weekend !

Als er mensen zijn die volgend jaar Le Mans doen, ik zal daar normaal ook aanwezig zijn.

Misschien een idee om een deeltje camping te reserveren!!

ik volg de 24H live vanuit de lucht dit weekend, heb een weekend geboekt in francorchamps, om zondag een duosprong te doen vanuit 4000 m hoogte 😆

tss pot en pint is er wel al gezeverd over Le Mans 2016. ofwel 24h live volgen op groot scherm ergens in een zaaltje ofwel met de mobilhome tot daar.

we zijn voorlopig met drie en hebben zelfs al een huis op wielen ter beschikking. om de plannen om te zetten van droom naar daad zoeken we dus nog minstens een vierde man + ervaren gids …

Heb me ingeschreven voor de historic GT parade via de BFOV/RACB. Eerst ontbijt in de buurt en dan een toerke rijden naar het circuit. Voor de start dan zelf met de auto even het circuit op (in wandelmodus maar maakt niet uit) en dan nog de grid walk. Hopelijk blijft het wat droog…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.