24h francorchamps

Home Forum Zeverhoekje 24h francorchamps

• Maker
    Discussie
  • Gisteren toerreke gaan doen in de wallonie. In de abdijmuseum van Stavelot de F1 / Circuit Francorchamps tentoonstelling gaan bezichtigen. Niet de moeite. Wel forel gaan eten in “la truite argentee” in Malmedy. Wel de moeite. Daar vangen ze uw forel vers uit hun kweekvijver terwijl je op terras zit !
    Maar het belangrijkste, heb de deelnemers van de 24h zien testen. Wat een mooi wagenpark zeg ! Mercedes, BMW, Audi, Aston, Lambo, Ferrari, Nissan, … en helaas maar twee Porsches gezien … en ze gingen op het scherp van de snee in Combes / Malmedy. Heerlijk om te zien.

Gaat er vanavond iemand naar de parade zien ?
    Gaat er iemand dit weekend zien ?

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • tss pot en pint is er wel al gezeverd over Le Mans 2016. ofwel 24h live volgen op groot scherm ergens in een zaaltje ofwel met de mobilhome tot daar.

we zijn voorlopig met drie en hebben zelfs al een huis op wielen ter beschikking. om de plannen om te zetten van droom naar daad zoeken we dus nog minstens een vierde man + ervaren gids …

Heb me ingeschreven voor de historic GT parade via de BFOV/RACB. Eerst ontbijt in de buurt en dan een toerke rijden naar het circuit. Voor de start dan zelf met de auto even het circuit op (in wandelmodus maar maakt niet uit) en dan nog de grid walk. Hopelijk blijft het wat droog…

Kweenogniegoe. Hangt vant weer af. Of ik nog een hotelletje geboekt krijg of ni. Enzovoort …
          Liefst zou ik alles willen zien …

Snap eerlijk gezegd niet waarom we nog nooit met een troep van het forum daar zijn gaan camperen (of op de 24h van le mans om nog maar eens iets te roepen), met de porsches, tentje, BBQ en desperados erbij !

Edit: Scratch that. Ik weet nu weer waarom ik nooit ga camperen. Vuile toiletten en douches. Of zelfs geen sanitair ! 🙂

staat in m’n agenda maar weet nog niet precies wanneer ik vertrek :think:
            ga jij zaterdag kijken naar de start of zondag den arrivée of allebei ?

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.