24H Le Mans *** 16-17 juni 2018

Home Forum Porsche Uitstappen 24H Le Mans *** 16-17 juni 2018

• Maker
    Discussie
  • woensdag 13/6 16:00-20:00 free practice
    22:00-0:00 qualifying practice
    donderdag 14/6 19:00-21:00 qualifying practice
    22:00-0:00 qualifying practice
    zaterdag 16/9 09:00-09:45 warm up
    15:00 race start

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Mooie race. Heb ze “helemaal” gezien op Eurosport. Wel wat stukjes doorgespoeld hier en daar uiteraard.

Iconisch :up: :up:

naast de overwinning in GTE pro ook de eerste plaats bij GTE am.
            het zag er trouwens lange tijd uit dat porsche het hele podium zou innemen in GTE pro.
            uitstekend gedaan Michael Christensen, Kevin Estre en Laurens Vanthoor + Matt Campbell, Christian Ried en Julien Andlauer!

123

Squeeel like piiiiiiiig !

123

Porsche en BMW doen goed in GTE PRO
                de Truffeljager heeft genoeg lead om te kunnen pitten en in de lead blijven in zijn klasse.

[video]https://m.youtube.com/watch?v=DkI85Kt10e4[/video]

123

Ah ja, Le Mans is 4 keer langer natuurlijk , en ze hebben maar 2 Prius’en dit jaar.
                      Als ze even goed doen als vorig jaar hebben ze nog altijd niks.

Nu ja, ik gun het ze wel, ze proberen al zo lang.. Maar Toyota en racerij , het is nog nooit een vetpot geweest natuurlijk.

Misschien gewoon zoeentje geven, hier jongens hang die maar aan de muur thuis :

Ik zit er half klaar voor. Indien de kwalificatie en de warm-up van deze ochtend een indicatie zijn van wat we mogen verwachten dan zal vooral de zapper het zwaar te verduren krijgen. Redelijk slappe hap tot nu toe, de spankracht in de LMP1 klasse is onbestaande. De Priussen hadden in de warm-up een gat van 4,5 seconden op de rest. In Spa wonnen ze de 6u met 2 ronden voorsprong. Toegegeven het blijft een onvoorspelbare race en dus hoop ik echt dat ze in de soep draaien maar gezien het schijnbaar rustige tempo dat ze gaan kunnen hanteren, reken ik er niet op. Dat de ACO de moeite niet heeft genomen om die klasse te veranderen terwijl men al een geruime tijd wist dat er slechts 1 fabrieksmerk zou overblijven in de LMP1 gaat mijn pet te boven (economische belangen waarschijnlijk). De meest prestigieuze race ter wereld is een karikatuur op deze manier.
                        Straks in de Ronde Van Frankrijk Chris Froome op een tijdritfiets in de tijdritten en een klimfiets in de bergritten terwijl de rest met een mountainbike moet rondbollen?

123

stealing that!

123

Get Fat or Die Trying !

qualifying 3 live gezien
                                voetbalvrij weekend
                                voorraad drank aangevuld
                                ongezonde knabbels in huis
                                klaar voor de start

123

#91 en #92 zijn 1 en 2 in GTE pro qualifying

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.