24h Spa zaterdag + crash McLaren.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s 24h Spa zaterdag + crash McLaren.

• Maker
    Discussie

• 917
    Deelnemer

Enkele beelden van de 24 uren van Spa 2011, genomen op zaterdag.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • heb zo’n donkerbruin vermoeden dat die nummerplaat van de DBS niet geheel toeval was… 😉

De zotste qua geluid tijdens de parade vond ik die witte GT-R…
          Had volgens mij geen originele uitlaatpijp meer zitten.

Is nog wat anders dan het ‘sound’knopke in mijnen P… 😆

Wow , vette wagens . Bedankt voor de foto’s .

917

Nieuwe Ferrari is de FF, lelijk ding.

Man wat klonk die DBS goed tijdens de parade, zelfs beter dan veel auto’s in de 24u.

Groeten, Frank.

Bij deze gelukt 🙂
                Die Ferarri met garagenummerplaat is me ook een onbekend model, veel mee van een BMW 1 coupé
                nu de rest, geniet…

Frank,

bedankt voor de tip, bij deze een eerste test.
                  Als dit lukt, volgen er nog een 19-tal foto’s…

Niet van op ‘the track’, maar van ernaast 🙂
                  Enkele toffe exemplaren gezien, weinig Porsche, maar gezien de vele autoliefhebbers, vermoed ik dat alles wat een beetje ‘zuiderse’ looks heeft wel binnen de smaken valt.

De eerste foto gezien voor de binnenkomst van het circuit, reeds op de parking van het hotel naast de ingang van het circuit, nog nooit gezien.
                  Achterkant vind ik wel niet zo geslaagd, maar dat zijn smaken.

Groeten,
                  OLi

917

@ Oli: gewone toegang met paddock, je moet de juiste plaatsen kennen voor mooie foto’s.

Toevallig geen lange slungel gezien met een grijs-witte regenjas van Porsche Motorsport? Dat was ik dus 😉

Om foto’s te posten moet je ze eerst uploaden naar bijvoorbeeld Imageshack.

daar kun je de directe link copieren (zie foto)

en vervolgens hier plakken

Groeten, Frank.

Vermoedelijk terug enkele forumleden gekruist zaterdag zonder dat we het van elkaar wisten…

@ 917: aan uw beginfoto’s te zien blijkbaar zeer speciale kaarten 😉

Kan mij iemand nog wat helpen om te weten hoe ik hier enkele foto’s post?
                      Vind dit niet onmiddellijk terug op het forum.

Dank en groeten,

Oli

Ja amai, dat scheelde niet veel voor die baancommissaris.
                        Het ongeval tja, teveel gas gegeven om binnen te komen, dan het gras geraakt en controle verloren.

Anoniem

En zo zie je eruit als je na 24H moe gestreden bent
                          [IMG]http://i56.tinypic.com/2r2rc78.jpg[/IMG]

Anoniem

Was dit jaar een mooie editie, foto’s spreken voor zich.
                            (Al was er meer volk voor het concert van ene B Sinclair komen opdagen dan voor de race zelf…)
                            De huidige GT3 wagens zijn net iets te snel voor de Porsches, er is werk aan de winkel.
                            Audi zou en moest de 24h winnen, absurd hoog budget en hier en daar wat kleine niet correcte toestandjes en P1!
                            Zelfs Motorsportchef Dr. Wolfgang Ulrich (foto) heeft er zich komen mee bemoeien!!!
                            [IMG]http://i53.tinypic.com/2ir5jqr.jpg[/IMG]

Nu ja, het zijn allemaal sloebbers 😉
                            Porsche heeft er zelfs voor deze editie geen enkele EUROcent ingestoken, ” richten ons op de klanten en verkoop,…”, hopelijk volgend jaar beter!
                            Veel ongevallen, waaronder DIT de STOMSTE OOIT, maar deze is toch zacht uitgedrukt bijzonder!
                            Let op de baancommissaris die net de wagen rakelings ziet passeren!!!!!
                            (ik krijg er begot terug goesting in)

Zeer mooie foto’s .
                              Thx 4 sharing

917

Nog enkele foto’s.

Groeten, Frank.

917

Reeds vroeg in de wedstrijd een zware crash van de nr. 59 McLaren na contact met een Porsche.
                                  Foto’s zijn niet echt scherp maar geven toch een goed beeld van de zware klap.

Voor de start.

Enkele ogenblikken later …

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.