24u Spa-Francorchamps 2014

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s 24u Spa-Francorchamps 2014

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Ik heb 1 4-dagen ticket (waarvan er helaas al 2 dagen gepasseerd zijn) over voor de 24u van Spa

Dit geef ik GRATIS weg aan de eerste die me een pm stuurt en die voldoet aan volgende voorwaarden:

– actief member van het porscheforum (ik zit hier genoeg om te weten wie actief deelneemt en wie niet 😉 )
      – de winnaar belooft van nadien in dit topic een uitgebreid fotoverslag te posten zodat iedereen mee kan genieten.

Op je plaatsen …. klaar …. start!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • de laatste 4 uren van de race kan je intussen online bekijken. toch een gans andere beleving dan live van op één plek naast de baan.

[video width=425 height=344 type=youtube]X50MCigmtR8[/video]

voor het kijken op groter beeld of full screen klik [b]hier[/b]

amai, 2 x chappeau, ik dacht dat je de foto’s nam zo een zware telelens. Maar als ik dit getrokken is met een standaard kitlens die in de doos zit is dit dubbel zo knap. Ik zal uwe facebook een dezer dagen zeker eens bekijken.

Merci Stoffels.
            Heb zo een 5 jaar geleden een Canon D40 body gekocht met een lenzenkit erbij, één van 18-50mm en een zoom van 300mm van Canon erbij.
            Zeker niet topmateriaal of een groot kanon 🙂

Groeten,
            Rufie.

Nice pics rufie, met wat voor lens schiet ge die foto’s (just curious)

Zondag ook eens een kijkje gaan nemen.
                Heel weinig Porsches van de partij, maar toch wel de moeite.
                Indrukwekkend om die zware Bentley’s aan het werk te zien.

Album HIER

Enkele foto’s :

S2

Kijk door zo’n mooi foto verslag, ben ik super tevreden dat ik mijn kaart weggegeven heb op het forum. En @deepee, de volgende keer sta je als eerste op mijn lijst!

Ik heb in het verleden al veel kaarten weggegeven (zelfs voor F1) aan mensen die als het erop aan kwam niet uit hun bed geraakten of wiens vrouw/man plots een afspraak had op de markt … en dat ik soms kaarten in de vuilbak smeet uit pure ergernis.
                  Als ik dan zie dat er iemand echt van geniet, en ook anderen laat meegenieten. Tsja, dan geniet ik evenzeer!!

@bccars
                  : het verschil in rijkunsten tussen de “gentlemen” drivers en de pro’s is redelijk aanzienlijk 😉

wat dat betreft hebben we dit weekend in Spa meer chance gehad dan de organisatoren van de Silverstone Classic als je dit weeral leest :bounce:

silverstoneclassic.jpg

Had zo de indruk dat er bij wijlen nogal royaal snel voorbij de wrakken werd gereden ? Zijn dat nu marshalls die niet op tijd zwaaien of piloten die zich geen fuck van de marshalls aantrekken ? Ziet er in elk geval levensgevaarlijk uit. Die ene kwiet in zijne ferrari struikelt dan nog over zijn eigen brokstukken, ik was echt met een bang hart aan het wachten tot een andere zijn helm en kop er in een trek afreed. pffffffffffff

mooie beelden en herinneringen

Thx for sharing!! :hail:

… en dan nog enkele minder fraaie momenten uit de race 🙁

[video width=425 height=344 type=dailymotion]x226us8[/video] [video width=425 height=344 type=dailymotion]x226wij[/video]
                            [video width=425 height=344 type=dailymotion]x226wly[/video] [video width=425 height=344 type=dailymotion]x226vd8[/video]

:popcorn: wat een spannende 24 uren wedstrijd !!! een bloedstollend gevecht voor de 3 podiumplaatsen tot in de laatste minuten :up:
                              en hoe log die Bentleys ogen, verrassend snel blijken en een heerlijk motorgeluid produceren …

24Hspa2014eindstand.jpg

resultaten van de Porsche teams (geen deelnemers in de PRO CUP):
                              #093 pro-am cup Pro GT by Almeras Porsche – 997 GT3 R – 18de plaats (510 ronden)
                              nr93640x480.jpg

#188 pro-am cup Fach Auto Tech Porsche – 997 GT3 R – 26ste paats (499 ronden)
                              no188640x480.jpg

#228 gentlemen trophy Delahaye Racing Porsche – 997 GT3 R – 33ste plaats (490 ronden)
                              DSC02624640x469.jpg

#150 pro-am cup Wochenspiegel Team Manthey Porsche – 997 GT3 R – uitgevallen (13 ronden)
                              150-wochenspiegel-team-manthey-porsche-997-gt3-r640x426.jpg

het nieuwe fotomateriaal van dag 2 (27/07/14) van de 24uren op Spa-Francorchamps in een wolk opgelaten.

onderstaand een kleine mozaiektegel; alle 143 foto’s kan je via deze link bekijken:

24Hspa2014b.jpg

Heel knap laatste anderhalf uur gezien! En dit in 24u-race…
                                  Goeie gok van vds maar niets te doen aan de Audi.

917

Enkele foto’s van mij van zaterdag.

Mijn “gewone” 997 in goed gezelschap van een GT3RS en een 4.0RS op de private Porsche parking

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.