24u Spa-Francorchamps 2014

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Motorsport Foto’s 24u Spa-Francorchamps 2014

• Maker
    Discussie

• S2
    Deelnemer

Ik heb 1 4-dagen ticket (waarvan er helaas al 2 dagen gepasseerd zijn) over voor de 24u van Spa

Dit geef ik GRATIS weg aan de eerste die me een pm stuurt en die voldoet aan volgende voorwaarden:

– actief member van het porscheforum (ik zit hier genoeg om te weten wie actief deelneemt en wie niet 😉 )
      – de winnaar belooft van nadien in dit topic een uitgebreid fotoverslag te posten zodat iedereen mee kan genieten.

Op je plaatsen …. klaar …. start!

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Porsche aan de leiding in Spa!
        :first:

Of toch niet, weer safetycar (inderdaad een *porsche ) procedure.

Het is nu 8u00 en het begint te regenen op bepaalde delen van het circuit.
          Voor diegenen die nu wat spectakel willen zien, hier is een goede live stream gesponsord door ***biep***

met nog ruim 8 uren te gaan blijft de race spannend. elk team nu in de top 10 kan nog op de hoogste podiumplaats eindigen:

24hSpaResult8h2go.jpg

@ Maarten: video nog steeds “niet beschikbaar”? als het geen oude wijven gaat regenen vertrek ik vandaag opnieuw naar Stavelot voor deel 2 van het verslag.
          :up: het is geen straf hoor om vrijkaartjes te krijgen op een weekend dat op een andere manier in het water gevallen was

S2

[quote=’Youtube’]Deze video is niet beschikbaar 🙁 [/quote]

Bedankt om ons te laten meegenieten!!!! Zo geef ik met plezier nog eens kaarten weg!

(Vandaag opnieuw naar daar?)

Er is tussen 16u45 en 17u45 amper 5 min op volle snelheid geraced door vier opeenvolgende SC procedures. telkens ging één auto van de baan vlak na dat de pace car het circuit had verlaten.
              de 4de crash boven op eau rouge gebeurde in het pack. daar hebben meerdere auto’s het ongeval niet kunnen ontwijken.

hier de link naar het fotomateriaal (88 foto’s) van zaterdag 26/07/14

van 61 deelnemers slechts 4 porsches op de startlijst. de 997 GT3 R met #150 van team Manthey is uit de box geduwd maar is niet op het circuit verschenen voor de grid walk (gestart vanuit de pit lane). dan maar m’n focus gelegd op de 997 GT3 R met #188 van team Fach Auto Tech uit Zwitserland; die gasten hebben tenslotte mijn 993 ook onder handen genomen :coolness:

en als extraatje wat bewegend beeld; je ziet meteen dat ik niet die cameraman ben op z’n segway :loser:

[video width=425 height=344 type=youtube]_gws18eejK4[/video]

S2

Zal even moeten checken op de live stream, was even niet aan het volgen. Blijkbaar wat gemist!

Ziet er “live” niet goed uit.

Sinds een half uurtje staat alles stil in de 24H na enkele zware crashes.
                  :wtf:

S2

Veelbelovend! Ziet er goed uit!

eerst al een paar teasertjes plaatsen en de rest volgt later:

24Hspa2014.jpg

link naar deze foto’s in groot formaat: https://www.dropbox.com/sh/gu77ef1lj55kbpk/AACU7I7qZcf3vY_pntG9EudCa

S2

Deepee is onze vertegenwoordiger! Veel plezier ermee!

Alle details regelen we wel via pm 😉

PS: Het weer in Francorchamps …. als in heel België de zon schijnt, veel kans dat het daar regent en omgekeerd. Daar kan je echt niet op af gaan. Maar de kans op regen is niet onbestaande (dus een regenjasje zou ik toch niet vergeten 🙂 )

PM verzonden, maar onwetend of ik als eerste heb gereageerd ?
                          ik weet zelfs niet of er voor dit weekend degelijk weer voorspeld werd dan wel de rubberbotten verplicht accessoire zijn

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.