24U zolder

• Maker
    Discussie
  • Paar foto’s van de machientjes waar ze op zolder mee rijden.
    Staan enkele P’kes bij en wat later jammer genoeg wat schadegevallekes

http://musicitems.zattevrienden.be/simp … 006&page=0

groeten en duim aub morgenvoormiddag eens voor mijn herexamen schakeltechnieken

jacob

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Nope, tis een Marcos. Heb de start gezien en na enkele ronden reed die op kop…

[quote=”wreckah”:1pk2k2z0]dienen marcos is schitterend hee, dat geluid!

oh, en je hebt de corvettes van plaats verwisseld denk ik, die met de schade vooraan heeft gewonnen 😉 [/quote]
        Marcos ❓ Ik dacht dat het een Gillet was 😕

dienen marcos is schitterend hee, dat geluid!

Motor over de streep zou niet fair zijn.
            Dan staan de Porsches steeds in het nadeel 😈 😉

ah, je kan dus winnen ook al komt je wagen niet volledig aan 😉

Wat zou het criterium zijn? Motor moet over de streep of piloot moet over de streep?

Die Monstertruck (de bekendste “The Gravedigger”) stond er idd voor de Show. Verleden jaar ook , maar ver weg

De Corvette C5R van renstal SRT heeft zondag de 24 Uren van Zolder gewonnen.
                De bolide, bestuurd door de Nederlander David Hart en het Belgische trio Marc Duez, Maxime Soulet en Tom Cloet, haalde het met zeven ronden voorsprong op de Marcos van Marc Goossens en de Nederlanders Danny van Dongen en Cor Euser.
                De derde plaats was voor de andere Corvette C5R van de renstal GLPK, met aan het stuur Bert Longin, Anthony Kumpen, Kurt Mollekens en de Nederlander Mike Hezemans

Derde plaats:

Tweede plaats:

Eerste plaats:

Wie heeft er eigenlijk gewonnen?

Er was precies ook een monstertruck aanwezig…

Ik (en vriendin) waren ook het hele weekend aanwezig.
                    Een deel van de gemaakte fotootjes vinden jullie HIER en dan op het juiste mapje klikken 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.