24uur van Le Mans

Home Forum Porsche Talk 24uur van Le Mans

• Maker
    Discussie
  • Het heeft een tijdje geduurd, maar uiteindelijk toch mijn artikel over het bezoek aan de 24uur van Le Mans met tientallen fotos online gekregen.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • Spacemeat denk ik …

… zo had ik ook uuuuuuuuurenlang hallucinaties dat Toyota won, en kijk, plots stond er een Porsche op het hoogste schavot.

Spacemeat zeg ik je !

Die krijsende menigte heb ik idd gezien. Vroeg me al af wat daar aan de hand was 😉
          Ik heb dat alleen als ik mijn zwart T-shirt aandoe waar er wolven opstaan die huilen naar de maan. Dat accordeert mooi met mijn Jezus-sandalen mét witte kousen :sarcastisch :mrgreen:

Awel, dan heeft Kenny nen dubbelganger, ofwel zat er iets in dat (overigens voortreffelijk) vlees 8)

Ik heb Kenny niet gezien in Paal !
            Zelf droeg ik een toepasselijk en niet te missen gulfblauw tshirt met 917 artwork ! Ik moest de vrouwen van mij afslagen, misschien daarom dat je me niet gezien hebt door die krijsende oestrogeen massa heen ? LOL

Was idd top geregeld daar bij OPC Paal :up:
              Had daar al een encounter gehad met iemand die volgens mij KennyVK was maar die mens kende mij niet 😳 en heb toen maar geen andere mensen meer aangesproken :engeltje: maar jou moet ik gemist hebben.

Ik ben bij PC Paal gaan kijken. Zeer goed georganiseerd !
                Drank a volonte. Hamburgers en braadworst van vers vlees (niet van dat vermalen karton dat je normaal op de circuits krijgt voorgeschoteld) klaargemaakt op de BBQ met verse sla en kruiden !
                Groot scherm in de toonzaal voor de Le Mans uitzending. En dan buiten onder het afdak nog eens een groot scherm met de voetbal. Voor elk wat wils. Als kers op de taart voor mij als liefhebber 4 levensechte 991 Cup racewagens van Andre Van hoof / Speedlover uitgestald in de showroom bij het Le Mans scherm!
                TOP !

De rest thuis op de video bekeken (ok, ik heb gecheat, in de nacht wat doorgespoeld). Zooooo erg voor Toyota ! Maar als Porschist, yeah nr. 18 !

Laat ons zeggen dat Porsche en Toyota elkaar waardig waren deze race, nooit echt een groot verschil geweest tussen beide.
                    Maar weeral eens het bewijs dat de techniek ook een grote test ondergaat, en een zeer groot spel speelt in het resultaat winnen of niet.
                    Ik zou in ieder geval niet de :driver: van de Toyota willen zijn, na zo een wedstrijd met het mes tussen tanden en dan op een paar minuten van het einde game over :bounce: :bounce: moet echt balen zijn 😯

Wat een einde, tragisch.
                      Ik had nog maar net gedacht dat ik de wedstrijd maar saai vond en toen gebeurde dit.
                      Heel jammer voor Toyota, het was ook leuk geweest om ze te zien winnen.

wat een triller zeg, toyo op 4 min van het einde uitvallen. Porsche nr 2 als eerste over de streep,

C O N G R A T S :first:

O N W A À R S C H I J N L I J K

:first: 😯 😯

We blijven beter dan ne Prius. Allow kroket. :first:

er is intussen afscheiding tss de 2 koplopers en de rest van het pack

LM12u30.jpg

Op dit moment 7 seconden trager per ronde. Na het uitvallen van de 2 fabrieks GT pro’s en de problemen met Porsche 1 kunnen we stellen dat het gene vette is. Doe daar nog de problemen met de beide Audi’s bij en dan durf ik stilaan stellen dat het een gênante vertoning is van de VAG groep in het algemeen, ook al hebben Audi en Porsche gescheiden budgetten.

En de Porsche staat weer op 1 :respect2: :driver: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.