24uur van Le Mans

Home Forum Porsche Talk 24uur van Le Mans

• Maker
    Discussie
  • Het heeft een tijdje geduurd, maar uiteindelijk toch mijn artikel over het bezoek aan de 24uur van Le Mans met tientallen fotos online gekregen.

Meer fotos op Liebe zu Ihm

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
    • vanacht tot 2u gekeken, nu terug present op eurosport. Het zal idd nog moeilijk worden op nr 1 te geraken. Ik heb de indruk dat bij toyota hun huiswerk hebben gedaan. Evenals Ford, voor de eerste keer meedoen met de gt40 en vooraan rijden, knap zulle.

Maar bon, keep fingers crossed 😎

We wachten tot de safety car binnen is vooraleer te stoppen. Niet de eerste keer dit jaar dat er bij het Porsche team een strategische fuck up van gemaakt wordt. Het zal met pech voor Toyota moeten gebeuren want we zijn echt niet scherp genoeg.

na 14 uren racen rijdt men nog steeds voor de podiumplaatsen op amper één ronde verschil. nu het ochtendlicht verschijnt maar hopen dat er weer geen gekke dingen gebeuren :think:

LM5u15.jpg

Die Priussen zijn voorlopig toch wel de verrassing van het jaar :what:

De Audi’s stellen teleur zowaar en ons merk is gehalveerd :bounce:

Raar gevoel zo met twee i.p.v drie auto’s per team 😯

De nacht en ochtend brengt misschien raad, laten we duimen voor de enig overgebleven P !!!!!

na 9h15 in de race nog drie teams in dezelfde ronde en 4 wagens in gevecht voor de ereplaatsen. go P#02 go !!
              maar en helaas intussen 15 ronden achterstand voor de P#01 die gaande weg nog meer ronden aan de broek krijgt.

en de Belgen in de race:
              Laurens Vanthoor zien we in een LMP2 Ligier Honda, samen met Negri Jr. en John Pew op plaats 23
              Marc Goossens doet het met een LMP2 Oreca 03 van Murphy Prototypes, naast Jeroen Bleekemolen en Ben Keating op plek 43
              En bij de deelnemers ook team AAI met Belgische steun van ProSpeed Competition (aka Rudi Penders), dat voor de zevende opeenvolgende maal aan de start verschijnt, ditmaal voor het eerst niet met een Porsche 911. Hun Corvette C7.R bengelt achteraan op positie 58.

Dat is waar. Dat heeft de Porsche 1 net bewezen 😀
                Uiteraard kan er nog van alles maar zowel strategisch als qua pace heeft Toyota t beter voor elkaar.

De nacht is nog lang he Igor! Er kan nog veel gebeuren :think:

Na 7 uren wedstrijd kunnen we voorlopig vaststellen dat ons geliefkoosde merk, dat toch een sportwagengigant is, de broek wordt uitgereden door ne Toyota Prius :bounce:

Hoog tijd om naar PCM over te stappen, hé.
                      Ze hebben er weer werk van gemaakt. Zelfs een heuse kartingpiste.

Ben door PCA na meer dan 320K P aankopen ( 75 % bij PCA ) eigenlijk nog voor niets behalve verkoopsavonden uitgenodigd. Buikje is stilaan vol :bounce:

onze langdgenoot Marc Goossens neemt deel in de LMP2 klasse in een Oreca prototype met een opmerkelijke hoofdsponsor uit de VS

MarcGoossensLMP2.jpg

S2

Al van donderdag aan het volgen op Eurosport 1 en Eurosport 2 🙂

Ze zenden de volledige 24u uit incl. warm-up deze morgen en voorprogramma 🙂

Comfy sofa: check!
                                Full control over de afstandsbediening: check!
                                RedBull: check!
                                Koffie: check!
                                Supportersparafernalia: check!
                                paraplu (niemand weet waarom maar bon): check!

Ik geloof dat ik er klaar voor ben.

Zat net dit filmpje te bekijken. Fastest lap

Maar deze vind ik veel geweldiger om naar te kijken en de spanning is intenser.
                                  Ook al is het 30 jaar geleden en van voor mijne tijd 😀 ik kan dit meer smaken.
                                  Bovenstaand is net een stofzuiger op rails., nietegenstaand zal ik morgen toch voor Porsche supporteren :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.