25+ en (nog) niet op O-platen ? !

Home Forum Zeverhoekje 25+ en (nog) niet op O-platen ? !

• Dit onderwerp bevat 24 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Mikey.
10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Net 25 geworden, papieren liggen momenteel in Brussel voor oldtimer-inschrijving dus ik verwacht elk moment mijn nummerplaat.

http://zelftesttool-lez.antwerpen.be/

Lap, gedaan met het plaasjkaffee linkeroever op Zondagmorgen in 2016 :bounce:

Moet ik mij nu ne 40 jaar oude Corvette die 35 liter zuipt aanschaffen om nog door de konijnenpijp te kunnen rijden ? Idioten. Weeral de zoveelste pestmaatregel :censored:

en dan hebt ge nog geen vrijbrief om met uw 40jaar oude corvette af te komen. ‘t zal iedere keer dokken worden maar hoeveel weten ze pas wanneer ze weten hoe groot het gat in hun begroting is

Uw voertuig >40jr kan een tijdelijke toelating krijgen om de lage-emissiezone binnen te rijden. Het tarief van deze tijdelijke toelating moet nog worden bepaald. Een toelating aanvragen kan pas in 2016, vanaf enkele maanden voor de invoering van de lage-emissiezone.

de vaak verguisde waterkokers (inschr na 1/1/97) zijn voorlopig gerust tot 2024

Op basis van de datum van eerste inschrijving van uw voertuig valt uw voertuig onder de toegangsvoorwaarden voor een voertuig met Euro 2 of II (benzine). Dit betekent dat uw voertuig automatisch vrije toegang heeft tot de lage-emissiezone Antwerpen tot en met 31/12/2024. Vanaf 1/01/2025 mag uw voertuig niet meer binnen in de lage-emissiezone.

Moraal van het verhaal: houd uw meetings in landelijke gemeenten, maar houd rekening met de windrichting zodat uw uitlaatgassen alsnog van de parking naar ‘t stad geblazen worden 😎 .

F

Of we laten onze klassiekers allemaal op LPG rijden en dan zijn we weer overal welkom (behalve in ondergrondse parkeergarages) :mrgreen:

Geen probleem, dan zal ik wel in het gezellige Hasselt gaan winkelen. Is zelfs ietske dichterbij. Ook minder IS’ers daar. :coolness:

Net even het testje gedaan om te kijken of ik in “‘t stad” binnen mag. Het resultaat is zo belachelijk als het groot is:
                Met de Porsche mag ik er niet in wegens te vervuilend, maar met de WRX (die meer verbruikt en een hogere uitstoot heeft) wel. 🙄 😆
                Moet je dan echt 0,0 verstand hebben om daar in BXL op zo’n stoeltje te mogen gaan zitten? :sarcastisch

het is op zich al te belachelijk voor woorden dat in een landje als het onze elke deelstaat, stad zijn eigen regels mag opleggen… ze zijn goed bezig :bounce:
                  belastingen betalen en uitgemolken worden dat mogen we ondergaan maar genieten van wat we nog overhouden zit er hier precies niet meer in :mrgreen:

Zo, deze morgen de jaarlijkse keuring gepasseerd , blanco attest :first:

Ik laat hem dus op gewone platen staan, we zien wel……….

Proficiat! :drink:

Zo lang mogelijk op gewone platen proberen laten staan Dirk, ben ik ook van plan. 😉
                      Want op de één of andere manier blijf ik gewone platen toch nog steeds een meerwaarde vinden… :think:

Goed zo Dirk proficiat
                        Ik verwacht dat men de O-platen vroeg of laat terug strenger gaan maken, als je nu ziet wat en wanneer er rondrijd aan O-platen stel ik mij vragen …..

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.