26 September te Zandvoort

Home Forum Porsche Uitstappen 26 September te Zandvoort

• Maker
    Discussie
  • Kreeg dit zojuist aan in mijn mailbox en wil dit toch even met jullie delen, voor de geinteresseerden onder de Entrepreneurs & Managers.

[color=#000088][i]Beste Porsche vrienden,

Zijn jullie klaar voor WEDEROM een rijvaardigheidstraining op woensdag 26 september aanstaande van 17u – 19u, we hebben nog slechts een aantal plekken vrij dus snelle aanmelding is vereist

Om 16u zal de ontvangst zijn in de FORMIDO VIP-room boven de pits, VIP-room #24, 3de trap omhoog.

Vervolgens zullen we a 19u gezellig met zijn allen gaan borrelen en dan komen de sterke verhalen vanzelf boven drijven.

Prijs is 250 Euro excl BTW per auto met 1 persoon.

Aanmelden en informatie inwinnen kan via info@certainty.nl / 06 53 71 76 00..

Wij horen het graag en hopelijk tot woensdag de 26ste september op het Circuit Park Zandvoort!

Met sportieve groet,

Dillon Koster
    Certainty Events & Incentives
    Certainty Racing Team

+31 (0)6 53 71 76 00
    Postbus 16
    2040 AA Zandvoort[/i][/color]

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Lijkt mij een uitdaging en zeer leerrijk !
      Ik ga me inschrijven (als ik niet te laat ben !!) en de rit erheen en terug is ook al fun zolang het maar in de Porsche is !!!

Ik heb deze training enkele jaren geleden al eens gedaan met Dillon. Ik kan het iedere Porsche eigenaar aanraden. Ik moet er ook bijna 2 uur voor rijden om in Zandvoort te geraken. Maar dat is het echt waard. Wat deze man u allemaal leert over uw eigen auto grenst aan het ongelofelijke. En een namiddag /avond op het circuit is echt lang genoeg. Het is best inspannend en het is bovendien beter om te stoppen op het moment dat het lekker begint te gaan. (en een andere keer verder te gaan 😛 )

Geen dank, en als ik nog meer van dit in mijn mailbox krijg weten jullie het ook :drink:

Het eerste wag ik zag is de datum 26 september .Juist vrij die dag ,maar om voor 2 uur naar daar te rijden en dan pinten te zuipen is me net iets te ver .Indien het een volledige of halve dag was geweest die ik de moeite om tot daar te rijden .

Pvb alvast bedankt om dit met ons te delen .

[quote=”tvanbroekhoven” post=105847]Wat is juist de inhoud van de rijvaardigheidstraining ?[/quote]

“Aanmelden en informatie inwinnen kan via info@certainty.nl / 06 53 71 76 00”

Meer informatie heb ik zelf ook niet, dus even bovenstaand adres of tel raadplegen zoals aangegeven in het schrijven.

Wat is juist de inhoud van de rijvaardigheidstraining ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.