2de POCA MARATHON MEETING 2015

Home Forum Porsche Uitstappen 2de POCA MARATHON MEETING 2015

• Maker
    Discussie

• Vanheel
    Deelnemer

Graag nodigen we jullie allen uit op onze 2de Porsche Marathon Meeting.
      Voor Porsche en andere exclusieve sportwagens !

Zaterdag 22 Augustus 2015 .
      Heusden-Zolder – Pastoor Van Mierlolaan (Sportterrein Olympia)

Beste vrienden,

De bedoeling van de evenement is om zoveel mogelijk Porsches en andere Exclusieve auto’s bij elkaar te krijgen tijdens onze meeting.
      Iedereen is welkom !
      Er is ook een mogelijkheid om een commercieel standje uit te baten op het terrein.
      Voor meer info op e-mail “info@poca.be”

Een bepijlde rit brengt je doorheen een mooie landschap en rustige dorpen van Limburg.
      DE bubbelmobiel zal jullie de mogelijkheid geven om uzelf te verfrissen tijdens de rit. (Inbegrepen bij de inschrijving)

Program:
      10:00 Opening meeting (gratis toegang)
      11:00 Brunch buffet (inschrijving verplicht)
      13:00 vertrek rit, +/-120 km met pijlen geen roadbook :engeltje:
      Evening program:

18:00 laatste aankomst deelnemers van de rit
      19:00 Start luxe BBQ
      21:30 Live concert “No Sweat” :music:
      23:30 aansluitend ‘Foute’ Party

Subscription: 50€/pp
      inbegrepen:
      – Brunch buffet met glas Cava
      – BBQ ‘pick what you like’
      – Glas Cava (of frisdrank) tijdens de rit ‘bubbelmobiel’.
      – Hotels and B&B’s beschikbaar op aanvraag

Inschrijvingen via http://www.poca.be/index.php/evenementen-separator/evenementen-2/details/46-Marathonmeeting2015?xref=46:Marathonmeeting2015 OF via mail “info@poca.be”
      Het juiste bedrag overmaken op deze rekening :
      POCA – Deuveressenweg 1 – 1653 Dworp
      BE16 7380 1029 6974
      PORSCHE OWNERS CLUB ANTWERP

mededeling: ” uw naam ” + Marathon

TOT DE 22ste :driver:

Attachments:
      • SecondPOCAMarathonMeeting.png
      • AffichePocaMarathon4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
      • Potverdikke, dat is wat ze noemen doorzettingsvermogen!!! :respekt:

@Rollie deze keer niet was om 1u thuis mankeerde snoerken om te sluiten :happy:
          Zondag nog ritje gedaan van 500 km in Noord Frankrijk :driver:

pocasmallDSC01049.jpg

pocasmallDSC01051.jpg

pocasmallDSC01047.jpg

pocasmallDSC01048.jpg

IMG_0238.JPG

IMG_0226.JPG

IMG_0227.JPG

IMG_0232.JPG

Aan de crew van POCA: dikke pluim voor deze goede organisatie:mooi weer(maar daar kunnen jullie niets aan doen),puike locatie met afgezette ruimte,leuke standjes en een scala aan mooie wagens.Na de (zeer!) uitgebreide brunch de baan op voor een tochtje
                    van +/- 120 km doorheen Noord-Oost Limburg met mooie locaties.Daarna wederom een zeer geslaagde BBQ.De rest van de avond moest ik helaas laten passeren….misschien dat Krokodile hierover kan informeren,hij heeft de gewoonte om meetings bij zonsondergang te sluiten… :drink:

:bounce: :bounce: :bounce: omdat ik er niet bij kon zijn dit jaar…. 🙁

Super gezellige dag! Een dikke :first: voor JP & Crew
                        Redelijk wat babbeltjes gedaan,heel fijn Ronny om u terug te zien MET uw aanwinst!
                        Een zeer gemoedelijke sfeer en mooie mix van super knappe wagens!

Ik ben er volgend jaar weer graag bij!

Thanks
                        Kristof

Het was inderdaad top :applaus: voor Poca
                          De rit was ook dik in orde en niet te veel vluchtheuvels deze keer :driver:
                          De BBQ achteraf was ook zeer lekker .
                          We zijn ook met de 1ste prijs gaan lopen die van ons heeft haar best gedaan alle vragen juist :applaus: :applaus:

image-2.jpg
                            Ik ben ook even gaan kijken, al was het maar om deze mooie bolide van dicht bij te zien, aan de driver ervan schitterende GT3.

Alcohol is alcohol! Dat ontsmet toch niet? Dat kan dus niet slecht zijn!

Bon, bloed kruipt waar het niet lopen kan. Gisteren tussen 2 koortsaanvallen toch efkes naar Heusden Zolder gereden en toch langer gebleven dan ik dacht. Eerst bij Kleenfreaks nog wat poetsproducten gekocht en een babbel gedaan. Vervolgens een door den DST gesponserd waterke gedronken.

Ik heb niet alles gezien want de rondrit was net vertrokken maar de organisatie leek mij :first: ! netjes afgezette parking, een paar standjes, toezicht op de parking. Een aanrader!! :applaus:

Nu ik hoop dat er hier heel wat fotos komen van alles wat ik gemist heb!!!

Ronny, ik dacht wel dat de cava niet meer goed was. :puke: Uwe prosecco daarentegen. :lekker:

dank voor het medeleven…

ik had nog niks betaald, ik zou bij aankomst betalen….

Sensa dat is heel slecht nieuws voor jou. Spoedig herstel gewenst. Heb jij iets betaald en onder welke referentie? Ik kan je mss terugbetalen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.