2de POCA MARATHON MEETING 2015

Home Forum Porsche Uitstappen 2de POCA MARATHON MEETING 2015

• Maker
    Discussie

• Vanheel
    Deelnemer

Graag nodigen we jullie allen uit op onze 2de Porsche Marathon Meeting.
      Voor Porsche en andere exclusieve sportwagens !

Zaterdag 22 Augustus 2015 .
      Heusden-Zolder – Pastoor Van Mierlolaan (Sportterrein Olympia)

Beste vrienden,

De bedoeling van de evenement is om zoveel mogelijk Porsches en andere Exclusieve auto’s bij elkaar te krijgen tijdens onze meeting.
      Iedereen is welkom !
      Er is ook een mogelijkheid om een commercieel standje uit te baten op het terrein.
      Voor meer info op e-mail “info@poca.be”

Een bepijlde rit brengt je doorheen een mooie landschap en rustige dorpen van Limburg.
      DE bubbelmobiel zal jullie de mogelijkheid geven om uzelf te verfrissen tijdens de rit. (Inbegrepen bij de inschrijving)

Program:
      10:00 Opening meeting (gratis toegang)
      11:00 Brunch buffet (inschrijving verplicht)
      13:00 vertrek rit, +/-120 km met pijlen geen roadbook :engeltje:
      Evening program:

18:00 laatste aankomst deelnemers van de rit
      19:00 Start luxe BBQ
      21:30 Live concert “No Sweat” :music:
      23:30 aansluitend ‘Foute’ Party

Subscription: 50€/pp
      inbegrepen:
      – Brunch buffet met glas Cava
      – BBQ ‘pick what you like’
      – Glas Cava (of frisdrank) tijdens de rit ‘bubbelmobiel’.
      – Hotels and B&B’s beschikbaar op aanvraag

Inschrijvingen via http://www.poca.be/index.php/evenementen-separator/evenementen-2/details/46-Marathonmeeting2015?xref=46:Marathonmeeting2015 OF via mail “info@poca.be”
      Het juiste bedrag overmaken op deze rekening :
      POCA – Deuveressenweg 1 – 1653 Dworp
      BE16 7380 1029 6974
      PORSCHE OWNERS CLUB ANTWERP

mededeling: ” uw naam ” + Marathon

TOT DE 22ste :driver:

Attachments:
      • SecondPOCAMarathonMeeting.png
      • AffichePocaMarathon4.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
      • Je mag mijn plaats innemen!

Ik heb net afgemeld, een maag en dunne darmontsteking, koortsaanvallen en doktersbevel :bounce: :bounce: :bounce:

Niet kunnen meedoen is pijnlijker…

Ik dacht wel om toch eens te gaan kijken, het is maar op 5 km van de deur…. :wtf:

We hebben het nu pas gelezen… Kunnen we ook nog langskomen?

Probeer te komen vandaag.

Ik probeer deze middag ook te passeren

We zijn er klaar voor :driver:
                Nog rap tanken en we komen eraan :drink:

Iemand enig idee hoeveel wagens er reeds ingeschreven zijn ?[/quote]
                  :respekt: :applaus:

Hoi, er zijn er vandaag 39 ingeschreven die het volledig programma volgen.
                  Dan zijn er ook nog enkele die alleen het ontbijt en rit doen…
                  En nog enkele die enkel het avond programma mee doen.

Avond programma is een aanrader !!
                  En volledig gratis !
                  Enkel voor de BBQ moet er ingeschreven worden.

Wij verwachten ongeveer nog een extra 60 wagen die in de loop van de dag nog even langs komen op het meeting terrein.
                  Dit is gebaseerd op de reacties op FB etc…. Maar dat is gissen…

Het weer zit dit jaar alvast geweldig mee !

Grts
                  JP

Wij hebben ons afgelopen weekend ook ingeschreven met 2 wagens.
                    Een rit in onze regio mogen we niet missen, hé.

Iemand enig idee hoeveel wagens er reeds ingeschreven zijn ?

Check!
                      Met standje!
                      Weer ziet er super uit! Word een knaller!
                      Buiten veel zever verkopen we die dag ook onze poetsproducten,dus kom zeker even ”keuvelen” zou ik zo zeggen

Attachments:
                      • new.jpg

Suska

@ Harley G

Bergen hebben we ook in Heusden-Zolder :engeltje:

💡 Eigenlijk als ik het zo bekijk moet ik in de toeristische sector stappen denk ik.

Geniet ervan! Heel goede muziekgroep trouwens. Kan er jammer genoeg niet bij zijn dit jaar. (Zit dan ergens in de bergen)

@ Rollie : Nice heeft inderdaad iets weg van Heusden Zolder : heel mondain en schoon volk daar in de buurt. Heusden Zolder heeft wel een eigen circuit, dat kunnen ze in Nice niet zeggen volgens mij!

:applaus: :applaus: :applaus: :respekt:

Geweldig !!! Ik kijk er ook naar uit…
                                Ze voorspellen heel mooi zomer weer 26 graden licht bewolkt kan het nog beter…
                                Dat gaat een feestje worden ! Ik hoop dat jullie ook kunnen blijven voor het avond programma.
                                Want we verwachten een special gast die een eigen geschreven Porsche nummer live komt brengen… :music:
                                Internet hit van het voorjaar !!! André see you there !!! :engeltje:

Nice, wordt weer een leuke happening! :happydance:

Ook hier bevestiging per mail net doorgestuurd! :salut: :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.