- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
-
Discussie
-
30 oktober 2012 om 18:37
Vreemd probleem, ik heb mijn motor een tijd terug laten reviseren, daarna heeft de wagen nog een maand of 3 stil gestaan (occasioneel even gestart om de wagen te verplaatsen) De motor moest daarna als de wagen helemaal klaar is nog even afgesteld en nagekeken worden.
Nu komt de persoon die de motor gereviseerd heeft onlangs naar hier om me iets anders uit te leggen ivm een aanpassing aan de wagen en willen we hem terug starten en… niets… de motor draait niet meer rond, alsof hij vast zit… bougies eruit gehaald en dergelijke en nu blijkt dat één van de injectoren ‘lekt’ die blijft benzine verstuiven, en veel te veel, mijn benzinepomp bleef ook constant draaien (is nu intussen verholpen) waardoor heel het spel vol benzine liep en de motor daardoor dus niet kon ronddraaien, wanneer de wagen nu gestart wordt klinkt alles normaal, maar na enkele minuten begint hij héél fel te roken, witte rook, je ziet mekaar niet meer staan naast de wagen zo erg is het… volgens de man die de revisie deed is dat normaal omdat hij veel te veel benzine krijgt door die defecte injector, klopt dit ? kan dat ?
Hij komt het normaal wel volgende week in orde brengen met een nieuwe injector zei hij…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.