3.2 carrera 1988: zekeringskast info

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 3.2 carrera 1988: zekeringskast info

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

heeft iemand ergens een beschrijving staan per zekering (functies ervan) ? zou wat dieper in de elektriciteit van mijn wagen willen duiken (om ooit volledig terug origineel te zetten – er is aan geknoeid 🙁 ) maar weet niet goed waar precies te beginnen…

Ben gisteren (met de elektrische schema’s uit de Bentley Publishers boek onder mijn ogen) in slaap gevallen :sleep:

Misschien heeft iemand een meer visuele benadering ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Wim

Verschillende paginas in het werkplaatshandboek is nu net om geen verwarring te krijgen.
      Als je deel per deel doet kun je precies zien wat er bij hoort en niet. 💡

hmmm…I see your point 😳

om aftermarket stuff te gaan detecteren veronderstel ik dat de enige manier is om, gewapend met het elektrische schema in de hand, alle draden te beginnen volgen ?

Niemand die ooit een volledige kabelboom ‘from scratch’ heeft gemaakt en daarvan een dergelijke (zie bijlage) documentatie heeft van gemaakt ?

(bijlage is van een motorfiets, maar visueel iets makkelijker dan al die verschillende pagina’s :bounce: )
        80GS850GT_wiring_color-new.png

iets duidelijker !
          DSCN5061[1].JPG

DSCN5062[1].JPG

Wim

Dit staat toch aan de binnenkant van het deksel 💡

Foto niet erg duidelijk, maar staat op voor wat welke zekering is.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.