3.2 carrera coupe van rond 1988

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 3.2 carrera coupe van rond 1988

• Maker
    Discussie
  • hello all,
    uiteindelijk mijn definitieve keuze gemaakt.(de rlc heeft geholpen,tx all for the info that day)
    ik ga voor een 3.S carrera coupe van rond 88 gaan.
    ik hou me aanbevolen als jullie een goede weten staan :music:

mahalo,

robin

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • helaas is dit een usa versie met versmoorde motor 🙁

heb liever een euro versie,

toch bedankt voor de tip,

groeten,

robin 😀

[quote=”Robain911″ post=107633]this one is my grail:

[/quote] En die staat hier 😉 klikhierop

[quote=”kleinekastenteufel” post=107646]Confiteor pater mater Mush,

Met verontschuldigingen, maar in onze stiel heerst er grote allergie voor water en barsten…

Verluchting daarentegen is onontbeerlijk, zowel natuurlijke als gestuwde.

😀 😈 :D[/quote]

Dit is PPP = pure porsche poëzie !!!!!! :happy: :happy: :happy:

Er was eens…….de luchtgekoelde porsche, nadien hebben ze geprobeerd dit te evenaren, watergekoeld. Nooit gelukt.

@fabio,
            een paar weken geleden een paar gaan bezichtigen….
            nu net terug van surftrip france en opnieuw weldra een paar p’s gaan bekijken…
            the search is for a good one is on….maar soms toch nog wat twijfel tussen 911 3.2 en 996 targa;)

kwam deze nieuwe tegen op een surfspot in sw france:
            cheerio,
            robin

[IMG]http://i31.photobucket.com/albums/c364/robain666/IMG_6610.jpg[/IMG]

En al wat gaan bezichtigen Robain?

Grtz

[quote=”Mushroom” post=108240]Aha…
                Ik voel wat chantage opkomen 😈

Der teufel heeft altijd pech dat zijne jackpot op ‘t einde van zijn berichten nooit 3 dezelfde prentjes heeft…

😉 😛 ;)[/quote]

😆 😆 😆

Aha…
                  Ik voel wat chantage opkomen 😈

Der teufel heeft altijd pech dat zijne jackpot op ‘t einde van zijn berichten nooit 3 dezelfde prentjes heeft…

😉 😛 😉

Ik vrees dat Madamme Funny soms niet wil weten met welk project Mr Funny nu weer bezig is . 😳 😳 😳 😳 😳 😉

Moesten wij nu nog Funny kunnen helpen aan iets waar hij een tijdje mee voortkan!
                      Dan + 1000 – 1000 = 0.00 en… zijn madam zou ons ook nog trakteren, tenminste dat denken wij.

:engeltje: 😈 :engeltje:

[quote=”Mushroom” post=107634]Koop gewoon die van “der teufel” :lekker:
                        Dan kan hij zich ne keer iets deftigs kopen, een 996 ofzo :happy:

😆 😈 :lol:[/quote]

+1000 😉 😉

Confiteor pater mater Mush,

Met verontschuldigingen, maar in onze stiel heerst er grote allergie voor water en barsten…

Verluchting daarentegen is onontbeerlijk, zowel natuurlijke als gestuwde.

😀 😈 😀

@mushrooom….i wish i could convince him :music:

Koop gewoon die van “der teufel” :lekker:
                              Dan kan hij zich ne keer iets deftigs kopen, een 996 ofzo :happy:

😆 😈 😆

this one is my grail:

911-Carrera-3.2-2.jpg

gisteren leuk 3.2 ritje met kleinkastenteufel gehad…
                                  mega experience…

zijn samen de 3.2 gaan bekijken bij carrera motors maar is helaas een us versie.
                                  wil toch liever voor een euro versie gaan(no low pressure engine)

de bruine van dekens ziet er top uit maar niet mijn favo kleur…
                                  alsook heb ik liever eentje zonder spoiler…

the search is on;)

tx again to you all and especially at kleinekastenteufel!

mahalo,

robin :music:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.