Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › 3.2 speedster in nieuwstaat waarde
- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 10 maanden geleden door Geert Silverans.
-
MakerDiscussie
-
3 januari 2015 om 02:30
via via ben ik een 3.2 speedster in nieuwstaat tegen gekomen.
Wie kan er een waarde op plakken? De vraagprijs is bieden vanaf 180… -
MakerDiscussie
-
Tijdens de inschrijvingsprocedure van mijn 964 heb ik een zeer uitvoerig gesprek gehad met de stationschef waar de 964 gekeurd ging worden.
Hij vertelde mij dat het sinds enige tijd niet meer mogelijk is om een wagen niet meer in te schrijven wanneer hij gebouwd is, maar pas vele jaren later.
Het is blijkbaar zo dat een wagen die gebouwd is van 1989 tot 1993 op zijn documenten in België nooit jonger dan 1993 kan zijn, t.t.z. het laatste jaar van zijn officiële productie.[quote=”de_koen” post=191943]Als je die al in in het verkeer zou willen brengen is dat geen probleem en zijn verschillend oplossingen voor
attest contstructeur, daginschrijving in ander land enz…Wagen staat voor de moment trouwens nog in Duitsland…
Aangezien ik Rockefeller niet ben, bemiddel ik voor een kennis.[/quote]Ik zou er mijn laatste spaarcenten niet voor verwedden.
Gans dat euro-norm gedoe is europese regelgeving en daar de eerste inschrijvingsdatum telt en deze auto er geen heeft zal hij moeten voldoen aan de huidige normen…
Mss als je ergens bij porsche een lange arm hebt maar dan nog..
Daginschrijving zal dan in een niet-europees land moeten zijn.
Enkele jaren geleden had iemand met een ultima edition vw kever hetzelfde voor.
Is toen niet ingeschreven geraakt in Belgie. (Toch niet met die papieren … )
Hoedanook zal het qua belegging geen slechte zaak zijn.Nog eentje voor 165.000€, hier heb ik precies net iets meer vertrouwen in dan deze in Italië.
HHmmmm….. en dat met een waardestijging van 10% per jaar, dan houd ik 8,1% interest over…. :happydance: :happydance:
Bedankt voor de vertaling, nu nog ergens 160.000 eurokes gaan zoeken en als ik ze vind mag jij hem naar België rijden. :drink:
inderdaad … 😳 even gegoogled en dan is het duidelijk :engeltje:
http://it.m.wikipedia.org/wiki/Volano_(meccanica)Instant vertaling :
Tipo di cambio: Manuale manueel geschakelde versnellingsbakBELLISSIMA PORSCHE 911 3.2 TURBO LOOK SPEEDSTER het is nen hele schone
BUONISSIME CONDIZIONI GENERALI ziet er in’t algemeen nog goed uit
VETTURA DA VERO AMATORE auto van een liefhebber
UNICO PROPRIETARIO CON LIBRO SERVICE PRESENTE heft maar 1 eigenaar gehad en onderhoudsboekje is aanwezig
NAZIONALE ( NON AMERICANA ) ‘t is nen Italiaan, geen AmerikaanTAGLIANDO APPENA FATTO CON SOSTITUZIONE FRIZIONE E VOLANO, zopas onderhoud gehad en koppeling en “volano” vervangen
SERIE COMPLETA GUARNIZIONI BLOCCO MOTORE “ik denk dat ze bedoelen “matching numbers””
GOMME 90% der zitten nog goei banden op – 90%PER QUALSIASI PROVA PRESSO NOSTRA SEDE ge moogt er gelijk welke test op doen
SERIATE (BG) VIA NAZIONALE 36 035296810 335220726 staat in Seriate, dat is waar de luchthaven van Bergamo is, Ryanair vliegt daaropVoila … dat is wat ik er van kan maken. Ben verre van perfect in het Italiaans hoor!!!!
In geval van interesse, Bergamo is maar 50 km van hier, ik kan altijd eerst ne keer gaan kijken en wat extra foto’s maken. In het geval er dan nog interesse is zorg ik dat je ‘s nachts droog en warm ligt, ‘s morgens kan douchen en ontbijten en tot in Bergamo en terug geraakt. Betaling van de auto moet je zelf doen, naar Belgie rijden wil ik mij wel voor opofferen :relaxman:
@Sensa
Ik versta er geen hol van (Italiaans) maar dan lijkt dit wel een koopje!
Als zo’n smallbody Speedster zoveel waard is dan kan ik beter m’n cabrio om laten bouwen naar zo’n Speedster model :popcorn:
(P.S. Zal niet gebeuren hoor want dan krijg ik de kids niet meer achterin)Hier nog eentje die in Italia (Bergamo) staat er nog eentje te koop voor 165.000 euro.
http://www.subito.it/auto/porsche-911-3-2-speedster-turbo-look-bergamo-110631568.htm
Knappe verschijning toch die speedster…nog niet zo lang geleden stonden ze onder 100K…als t zo doorgaat ben k benieuwd hoeveel mn bescheiden SC-tje ooit zal waard worden.
enkele op RM veiling
1989 Porsche 911 Speedster
To be auctioned on Wednesday, February 4, 2015
Without Reserve
€140.000 – €180.000
http://www.rmauctions.com/lots/lot.cfm?lot_id=10723071989 Porsche 911 Speedster
To be auctioned on Thursday, January 15, 2015
Without Reserve
$180,000 – $240,000
http://www.rmauctions.com/lots/lot.cfm?lot_id=1071876
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.