3.2 speedster in nieuwstaat waarde

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 3.2 speedster in nieuwstaat waarde

• Maker
    Discussie

• Koen Peeters
    Deelnemer

via via ben ik een 3.2 speedster in nieuwstaat tegen gekomen.
      Wie kan er een waarde op plakken? De vraagprijs is bieden vanaf 180…

IMG_1860-2.jpg

IMG_1861-2.jpg

IMG_1862-2.jpg

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
    • ken

Amaai zoiets kom je niet veel tegen!!!
        De moter zal wel een grondige beurt moeten krijgen en dan moet je hem zelfs nog inrijden 😀
        Als je zoiets kan doen eentje om mee te rijden en eentje voor in je living…

Gereden of niet, deze zal niet goedkoop de deur uitgaan…

Wagen is van eerste eigenaar en NOOIT ingeschreven met alle documenten en zelfs de originele aankoopfactuur op zijn naam. Die man heeft er destijds 2 tegelijk gekocht en deze heeft in zijn living gestaan. De radio en banden zijn de originele.

Originele lak , niets aan gespoten. Ik heb geen lakdikte meter nodig om een gespoten auto te herkennen.

Aan 165000 wil ik zo eentje direkt vandaag …

20141224_182138-1.jpg

Hee bladerunner mijn info
                van in 1993 : de speedster 134000DM
                Dat is toch 20 000DM meer 🙂
                “Of is dit met “btw”) 🙂

image_2015-01-03.jpg

En deze rode speedster 1000km !!
                Dan moet alles orgineel zijn ?
                Bv:
                – De banden toch zeker 15 jaar oud? Of van toen nog 89 ?(wie weet).
                -En totaal geen slijtage op versnellingspook , stoel , enz….
                Als dit al niet 100% is (dan weet men beter 😛 ) .

– Ik denk dat Het beter was als hem 1000km per jaar had gereden , en nu zo een 30000km had . ( ipv de 1000km nu)

Prijzen volgens Flat 6

Ik zou nooit een wagen van 25 jaar oud kopen met zo weinig km. Tenzij om stil te staan tussen 450 anderen in een collectie 🙄

Ik heb nog ene kunnen kopen, exact hetzelfde. Paar jaar oud à 45000. Pfffff…..

988 km 😯

In 1989 koste een 911 Speedster Turbolook nieuw 110.000 DM (56.250 €) en de toen nieuwe 964 Carrera 4 114.500 DM (58.550€).
                        Van een waardestijging gesproken. :wtf:

De kilometerteller zou ik niet zomaar geloven. Meet om te beginnen de lak eens uit want dat zou nog originele lak moeten zijn dan. Ook een ORIGINEEL OHB is een must, originele stickers op de juiste plaats,… Wat met de motor? Staat hij droog? Ik kan me wat voorstellen als die zo lang heeft stilgestaan… Is het trouwens de originele radio? Is moeilijk te zien op de foto maar van deze afstand heb ik m’n twijfels.

Als mijn gedacht blijkt te kloppen, dat hij dus niet is zoals hij geafficheerd staat dan zal hij rond de 165.000 gaan, effectieve dealprijs. Dat is realistisch en reflecteert hun huidige waarde. Je moet weten dat de rode wel het minst geliefd zijn en ze het langst blijven staan. Neem die in een andere kleur (donkerblauw, zwart,…) en je mag vlot boven de 170.000 rekenen.

2 weken geleden nog eentje uitgemeten in Italië aangezien ze beweerden dat hij origineel 9000km had en ik het niet geloofde. Wel… Volledig originele lak! Dat was ook een rode en die gaat vlot boven de 200.000 gaan volgens mij. Maar ik viel bijna omver want zoiets is echt een zeldzaamheid geworden.

Ben je op zoek of is dit puur uit interesse?

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.