3.2 steenslag sticker

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 3.2 steenslag sticker

• Maker
    Discussie
  • Allen,

Ben op zoek naar leveranciers van steenslagstickers voor een 3.2.
    Diegene die ik vind zijn voor turbo’s.

Weet iemand raad?

Wim

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Heb de mijne (smalle) ook gekocht in The UK en passen perfect, uitsnijden aan de torsieassen lijkt mij niet nodig, hier moet je in principe nooit aan zijn. En je kan ze mooi onder de rubberen stootstrip plakken.

20130719_130056-Copy.jpg

F

Stickers zaten er bij mij al op toen ik’m kocht.
        Lijkt me netjes te passen (buiten torsie-as gebeuren welke bij mij niet uitgesneden is :bounce: )

Je kan misschien 2 sets bestellen:
          – eentje om mee te proberen
          – eentje om het ‘te goei‘ te doen.
          :up: 😉

Wim

[quote=”RODONDO” post=162566]Inderdaad G-man, een smalle body is niet eens steenslaggevoelig (achteraan).[/quote]

En passen voor geen meter, omdat bolling anders is.

Dus wil je dit wel mooi laten lopen met de wielkast ronding, moet je hem bijsnijden.

Let er ook op als je het doet dat je de ronding voor torsie er mooi uitsnijd, en apart erop plakt, en dat je het rubber van de skirt iets opschuift zodat deze er mooi onder valt.
            Want bij de meeste zit hij gewoon over alles heen geplakt. 🙁

Hey,
              Ik heb de mijne gevonden bij Rose Passion.
              http://www.rasepassion.com
              * dan wagen kiezen en bevestigen
              *klikken op carrosserie
              *klikken Logo steenslagrooster sticker
              * prijs per stuk 18,18€

grts. uit West Vlaanderen

Inderdaad G-man, een smalle body is niet eens steenslaggevoelig (achteraan).

J

[quote=”Wimtarga” post=162525]Allen,

Ben op zoek naar leveranciers van steenslagstickers voor een 3.2.
                  Diegene die ik vind zijn voor Turbo’s[/quote]

Steenslag stickers zijn nooit gemaakt voor gewone Carrera’s, enkel voor turbo en turbolook. (Bij mijn weten)
                  Degene die je zoek zullen dus aftermarket reproducties zijn.

Laten plaatsen door een windowtinter? Die doen dat met een heatgun en speciale doorzichtige
                    3M folie..ook knap hoor 😛

Even zoeken op een 911 SC en je gaat ze wel vinden. Hier bijvoorbeeld: http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/porsche_911_badges_decals.html

XXX

Wim, heb de mijne op e-bay gekocht in de UK :salut:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.