3.2 TARGA TE KOOP

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 3.2 TARGA TE KOOP

• Maker
    Discussie

• Daniel
    Deelnemer

911 Targa van 1985 met 192.000 km
      Wagen is in perfecte staat en met vele opties:
      Dansk tussendemper
      Sportuitlaat
      Airfoil bar
      Alarm
      Porsche 911 trims
      Ik verkoop of uitwissel met 964 cabrio (eventueel turbolook).
      Wagen rijdt prima; heel droog motor. [file name=911_3.zip size=1060494]https://porscheforum.be/media/kunena/attachments/legacy/files/911_3.zip[/file]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Volgens de eigenaar stond hij nog steeds te koop.

heel oud topic, ik zou er niet te veel van verwachten

Beste,
            is uw targa nog te koop?
            grtz

Anoniem

Classic in België kan ook vanaf 20 jaar.
              Toch voor de verzekering op voorwaarde dat je nog een andere auto hebt.
              Voor de taks is het steeds 25 voor auto’s, zelfs 30 jaar voor (lichte) vrachtwagens.

Alles is legaal en normaal: in meerdere landen is de limiet 20 jaar vanaf 1este inschrijving.
                Man kan de wagen als classic inschriven (geen oldtimer, hoor).

hélaba, als er iets is wat wij Belgen nooit doen dan is het belasting ontduiken. Wij ontwijken belastingen. Dat is iets totaal anders EN niet bij wet verboden !

Ik heb enkel gezien dat via dit draadje mijn homepage meerdere keren bezocht is via Frankrijk .

Wim

Denk het land van de reizende zon. 💡

Maar hoe dat trucje werkt, daar ben ik ook benieuwd naar.
                      Maar pas op dat ze u niet pakken wegens belasting ontduiking.

Vroeg mij dit ook al af, bij onze noorderburen kan het niet zijn aangezien ze daar ook minstens 25 moeten zijn …. ?

je maakt me wel benieuwd naar dat belastingvrije! welk is dan je thuisland?

Daniel_Sun schrijft:

OK, nu is het duidelijk!
                            Sorry allemaal, eerlijk gezegd had ik alle regels niet gelezen 🙁

Geen probleem . Vandaar het linkje . Zo wordt alles duidelijker en moetenb wij niet telkens opnieuw hetzelfde verhaal afsteken 😉
                            Bij deze heb je je kort voorgesteld zodat wij hier een beetje weten wie er achter Daniel_Sun zit .

OK, nu is het duidelijk!
                              Sorry allemaal, eerlijk gezegd had ik alle regels niet gelezen 🙁
                              Nou, ik ben een relatief nieuw 911 liefhebber, maar in mijne dromen stond dat vast sinds ik 10-12 was (van die tijd van “No man’s land” cult movie).
                              Nou, om te beginnnen heb ik eerste een 3.2 targa gekozen en ben ik heel tevreden ermee. Geen twijfels: gaa ik proberen nooit Porscheless te zijn, nooit 🙂
                              Recent heb ik uitgevonden dat ik kan belastingsvrij de 964 inschrijven (niet in Belgie, maar in mijn Land…), daroom ben ik op zoek naar some extra power en tech.
                              Veel meer heb ik niet nodig: IMO, 993 is de geweldige perfecte combinatie, maar tot nu toe toch veel minder classic dan de 964…
                              Tja, woon en werk in de buurt van Antwerpen.
                              Ik hoop dat mijn voorstel iets beter is dan de vorige 🙂

Misschien even DIT lezen 🙄 💡

Allen,
                                  ik snap niet wat het juist omgaat hier en voor meerdere reden…
                                  In iedere geval, is mijn auto in perfecte orde en ik ben serieus op zoek naar een 964 cabrio.
                                  mvg

Wim

Kijk aan, dat we via andere forummers info krijgen over wat voor vlees we in de kuip hebben, en zo wat meer te weten komen van de topic starter. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.