3.2 te koop G50 met alles erop en eraan

Home Forum Zeverhoekje 3.2 te koop G50 met alles erop en eraan

• Maker
    Discussie

• x

Kan het echt niet laten om hier wat commentaar na te laten over een gesloten onderwerp nl de verkoop van een 3.2 met G50 van Paul 123.
      Wel, ik ben vergezeld van een Porsche makanieker met meer dan 25 jaar ervaring bij Porsche gaan kijken……. om te “bleiten”….gewoon een 911 met minstens 10.000 euro kosten aan om hem presentabel te krijgen.
      Om dan nog te zwijgen over die zeveraar van een verkoper…hij liegt dat hij het zelf gelooft…gewoon niet te doen….en daarvoor rijden wij 200 km heen en terug om zo’n “cowboy” te ontmoeten. Enfin al bij al hebben wij er eens hartelijk om gelachen… jonge jonge wat men allemaal meemaakt in deze wereld !!!! Philip968

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Ik heb in mijn leven ook al honderdan Porsche gaan bekijken doch heb er maar 5 in mijn bezit gehad 😉

kwam van porsche n classic als ik me niet vergis….

Wim

Dus als ik het goed begrijp uit zijn laatste post, dus NIET verkocht. 💡

Ja ok, daarom moet je zelf altijd eens gaan kijken en evt een aankoopkeuring laten doen, niet ?

Er zijn niet zo heel veel eerlijke verkopers die alles over de wagen uit de doeken doen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.