3.6 motor plaatwerk gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 3.6 motor plaatwerk gezocht

• Maker
    Discussie
  • Gezien mijn plaatwerk een zandstraal kuur niet zou overleven ben ik op zoek naar vervanging .
    Tot op heden kon ik alleen zeer pittige prijzen vinden .
    Alle beetjes helpen dus als u er eentje , meer of alles hebt liggen dan graag een seintje .
    Ook heb ik de bumpersteun voor de achterbumper van een 964 nodig .
    Alvast dank

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • dat is de reden, van mijn zoektocht , met het verschil hoop ik op vakantie te gaan :happydance:

sven molenaar porsche zandvoort
          :drink:

had reeds een simulatie gedaan , heb 3 plaatjes nodig ( voor en zijkanten ) met een kost van +/-700euro :wtf: .
            dit is de reden waarom ik een alternatief zoek :engeltje:

Normaal gezien heb ik een set over van een 993 blok.
              maar dat kan nog wel een maandje of 2a3 duren..
              weet ook niet of het gelijk is aan de 964 beplating…

Uit laten stukken door een handige plaatwerker – of (gewoon) nieuw kopen.

Waren jarenlang niet meer te koop, maar inmiddels liggen ze weer bij Porsche op de plank in het magazijn 😉

al eens bij Van Kessel gevraagt , daar vindt je alles wat er is van Porsche :salut:

Alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar nada .
                    Ik weet niet hoe lang dergelijke vraag mag blijven openstaan , maar indien mogelijk dan graag 😉 .
                    You never know …. :popcorn:

Thx , mail on the way :respect2:

Ik heb helaas niks liggen voor je, maar als je geen bezwaar hebt tegen gebruikte delen dan kan je DSP Parts in Nederland proberen.

Klik hier voor hun website

Je hebt het snelste antwoord als je even belt met Do(minicus) Smit.

Zou iemand toch nog iets hebben dan graag , maar tot op heden niets 🙁

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.