3 daagse rondrit van 14 tot 16 september 2012 –

Home Forum Porsche Uitstappen 3 daagse rondrit van 14 tot 16 september 2012 –

• Maker
    Discussie
  • Sedert meer dan 7 jaar wordt er een rit georganiseerd, waarvan de deelnemers de bestemming niet kennen. Om beurten orgaiseert de deelnemer een rondrit.
    Het aantal deelnemers is beperkt tot 12 wagens.
    Er is nog plaats voor 2 deelnemers.
    Wie geïnteresserd is stuurt snel een mail naar : rdejaegher@be.groupeseb.com ,
    organisator van ”Porsche meets Waregem”.
    met dank.
    Katelijn & Rony

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Beste Porchisten,

Sorry als ons kort bericht verkeerd overkomt bij sommige forum bezoekers.
      Hierin hebben we weinig of geen ervaring betreffende “plaatsen van berichten” op het forum.

Maar het is zeer moeilijk om meer informatie te geven, gezien niemand van de deelnemrs kennis heeft wat de bestemming is voor deze 3 daagse rondrit.

Vorige edities werden aangedaan : verschillende regio’s in Frankrijk, Duitsland en zelfs England (4 dagen)

de Hotels zijn steeds van top kwaliteit en de routes durf ik als “deelnemer” zéér goed te noemen.
      Het is niet steeds van rijden, rijden! Er ziin ook aangename verassingen voorzien.

wie meer info wenst omtrent kostprijs, kan ons gerust mailen.(zie aankondiging)

sportieve groeten,
      Katelijn & Rony

(zo beter)??

Beltar ,bedankt voor de toelichting .
        De uitleg die jij geeft hadden ze ook beter in hun post geschreven .
        Eventueel een link of foto’s van vorige evenementen .

Hopelijk zien we Katelijn en Ronny hier nog terug met misschien wat foto’s van de 3-daagse .

Wat meer concrete info over dit initiatief zou de belangstelling kunnen prikkelen.
          Dus …

Klinkt misschien niet ideaal als binnenkomer, maar ik ken die mensen al heel veel jaren persoonlijk.
            De reden dat er plaats vrij is ken ik toevallig ook: een nichtje van ons trouwt dat weekend en zo kunnen we jammer genoeg niet mee.
            Een aantal ander habituees kunnen er ook niet bij zijn om diverse redenen.

Als Ronny en Kathelijn iets organiseren is het altijd top! (ze organiseerden een paar jaar porsche meets waregem,een picobello event.)

Ze hebben waarschijnlijk hotelkamers geboekt en voorschotten betaald en gaan nu op zoek naar een paar enthousiaste porschers.

Jullie zullen het niet beklagen.

mvg jan

dees vind ik nu echt onbeleefd seh
              doe eens even de moeite
              hoi allemaal , ik ben katelijn ben van deze buurt een dit is onze hobby
              sedert meer dan zeven jaar enz
              aleez ge begrijpt me wel
              ipv hier gewoon boenk met de deur in huis tevallen

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.