- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 april 2013 om 01:20
Ik kan natuurlijk gewoon de tekst van ‘Turbo’ zijn topic hergebruiken, daar staat het immers zoals het is (bedankt Turbo :salut: )
Deze velgen zijn echte driedelige velgen en dus niet te vergelijken met de imitatie velgen zoals Keskin, Veloce,…Specificaties van de velgen:
Front: P-Rad 3pcs./8X18″ ET52 5/130 silver/ lip.pol.
Rear: P-Rad 3pcs./10X18″ ET54 5/130 silver/ lip.pol.
Setje is dus bedoeld voor 964 type’s (small body), maar gaan ook probleemloos onder een wide body.Maar daar stopt het met kopiëren … de mijne zijn de iets ‘oudere’ met 38 boutjes, en neen, ze zitten niet meer in de originele doos 😉
Maar het blijven uiteraard vrij dure velgen, zoals Turbo reeds aangaf, richting 3.750 eur excl btw!Ze mogen weg omdat er onder m’n 964 turbo 3.6 nu een nette set echte Speedlines staat, maar gezien de look en de uitstekende staat van de Rh’en toch nog met pijn in het hart (maar ja, anders krijg ik mijn budget voor die echte niet terug rond 😥 ).
Dus: echt uitstekende staat, topconditie, niet de minste schade. In 2011 door Porsche Leusden (NL) nog gereviseerd en hernieuwd. Buitenrand hoog gepolijst zoals het hoort. Binnenzijde is niet meer zoals een nieuwe uiteraard (geen beschadiging, maar vuil), maar dat zie je niet onder de wagen.
Banden: Continental Sportcontact2 N2, 225/40/18 vooraan 7 mm, 265/35/18 achteraan 5 mm.
Prijs voor de hele set: 3.000 eur inclusief banden.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.