30 jaar en 250.000 km later

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 30 jaar en 250.000 km later

• Maker
    Discussie
  • Vandaag even relax 8) en een ritje gedaan, wat doet dat deugd, en kijk wat er gebeurd, 250.000 km op zijn 30ste verjaardag. :happydance: :happydance:

Rijd nog steeds als nieuw, wat een wagen :driver:

20161229_112213.jpg

20161229_114009.jpg

20161229_115827.jpg

20161229_115910.jpg

Daarna even wat driften en donuts, Kristalpark in Lommel is de place to be, een plein van 100m bij 500m, geen kat te zien en wat lichte sneeuwval. Ik voel me Jeremy Clarkson…. :coolness:

20161229_113305.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Mooie foto’s :up:

Hopelijk komen er nog vele jaren en km’s en vele funtijden op de wagen :first:

:driver:

Mooi weer
        Mooie omgeving
        Mooie foto’s
        Super mooie Targa

F

Knappe foto’s. Blijft een leuk speelterrein daar in Lommel. :driver:

Iconisch, wat is het toch een fraaie, op naar de 500.000 … :driver:

Leuke foto’s en fantastisch dat de wagen nog in topvorm is, kunnen al beginnen aftellen naar je roadtrip met bijbehorend verslag :happydance:

Proficiat!

Mooie foto’s ook. Die eerste kan je als kerstkaart gebruiken volgend jaar 🙂

:first:
                  :drink:

Het zijn en blijven mooie en uiterst betrouwbare auto’s hè :up:

DSC_0813-2-3.JPG

luc
                    wat heb je toch een mooie gave bak gewoon super !!!
                    :drink:

250.000km is toch niks bijzonder, en zeker niet op een auto van 30j., Mijn schoonvader zijn S had 220.000km op 3jaar.

Uw Porsche is mooi en vermoedelijk goed gesoigneerd (verzorgd), En mooie foto’s :up:

Mooie foto’s, en inderdaad een respectabele km-stand!

Al een (deel)revisie uitgevoerd?

@ bladerunner :applaus: proficiat met deze tellerstand , mijn 993 zal deze normaal halen ergens eind 2017 begin 2018 vermoed ik , en dan zal hij 23 of 24,jaar zijn ! Wat gaat het toch snel,allemaal .

Proficiat Luc :first:

Ik heb deze voormiddag ook even kort gedrift en dat was niet de bedoeling 😳
                            Al zeker niet omdat er een aanhangwagen van 2800 kg aanhing :engeltje:
                            We moeten nog eens afspreken Luc. Bruno wil dat ook, die zag ik toevallig enkele weken geleden.

:music: :happydance: :first: :drink: :driver: :up:

Dat zegt het allemaal…

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.