3,2 te koop!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 3,2 te koop!

• Maker
    Discussie
  • DSC_4195.JPG
    oké forummers, here we go…

bij deze ga ik een stapje verder, en zet mijn 3,2 (hier) te koop.
    Sommige onder jullie zullen hem reeds gezien hebben, na een jaar knutselen en een jaar (te weinig) rijden is het echt tijd voor een 964. Het zal een lange (zoek)tocht worden, maar ik ga de gok wagen.
    Heb je interesse, laat maar horen. Iedereen van ‘t forum is welkom.
    Meer info: bouwjaar ’84, G15 boite, 257.000km, technische keuring gehad in augustus zonder één opmerking, 4 nieuwe banden, leder interieur geplaatst…
    Carrosserie heeft aandacht nodig; slotplaten en dorpels best te vervangen, voor de rest een bijna dertiger die niet in showroomstaat verkeerd, maar technisch wel in orde is! What you see is what you get. Met de vraagprijs zit ik nog wat in overweging, ben me wel bewust dat ik er geen 25K voor kan vragen. Komt het bedrag in de buurt van je budget, kom gerust af. De P staat steeds droog en warm binnen, vertrekkensklaar!

Groetjes,

Gijsbeer.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • [quote=”dirk l” post=154209]ABS op een 3.2 ❓
      Bedoel je niet rembekrachtiging ?[/quote]

inderdaad, had het niet uitgevinkt… verbeterde versie zou onderweg zijn. Sorry!

En wie ben jij? Google?? :mrgreen: :happy: :first:

ABS op een 3.2 ❓
          Bedoel je niet rembekrachtiging ?

Prijs vanaf: 21.500 € Plaats: Deurne (2100)
            Rubriek: Auto’s Merk en model: Porsche, 911 Carrera Coupé
            Voertuig: Coupé
            Versnellingsbak: Manueel
            Brandstof: Benzine
            Kleur: Zilvergrijs
            Bouwjaar: Mei, 1984
            KM stand: 257500
            Aantal versnellingen: 5
            Aantal deuren: 2
            Aantal cylinders: 6
            Aantal zitplaatsen: 4
            Vermogen: 231
            Accessories: ABS, Alarm, Centrale vergrendeling, Elektrische buitenspiegels, Mistlampen, Lederen bekleding, Licht metalen velgen, Elektrische ruiten, Neerklapbare achterbank

te koop wegens aanschaf 964, inruil eventueel mogelijk. Technisch prima in orde, technische keuring tot 08/’14, zonder enige opmerking! 231PK, 915 boite. 4 nieuwe banden, onderhoud gehad, leder interieur geplaatst. Heeft wel roestvorming aan drempels/ slotplaten.
            Bumper voor + achter volledig opnieuw opgebouwd + rubbers vervange
            DSC_4472.JPG

IMG_0517.JPG

Ben hem samen met >Gette gaan zien,is eenzer nette 964 :driver:

XXX

Fingers crossed then.
                Succes en fijn eindejaar :drink:

Mush,

ik moest nog even afwachten, en we hebben nog niet echt de tijd gehad om serieus af te spreken, dat zijn we nu dus wel aan ‘t doen…
                  Dus wie weet…

Deal met Olaf niet doorgegaan?

Kleine update;

ondertussen krijgt de zoektocht naar een 964 plots een kleine boost…
                      Het ziet er goed uit, maar ik ga nog even moeten zwijgen!
                      Ik zal maar zeker zijn als ze in de garage staat… :think:

En ze is 9sexy4 ! *porsche

Hey, iedereen alvast een prettig eindejaar!!
                      And remember: don’t drink and drive (Porsche) :driver:

kan je hem even ‘on hold’ zetten?

[quote=”gijsbeer” post=152038]heb nu juist die van Olaf gezien, ziet er inderdaad een prachtig masjien uit :first:[/quote]

Amaai ❗ Ik heb de garage toch zeker op slot gedaan :wtf:

heb nu juist die van Olaf gezien, ziet er inderdaad een prachtig masjien uit :first:

als je een 964 zoekt zou ik toch zeker eens naar die van Olaf gaan kijken…

Is wel geprepareerd naar 275pk he 😉

Anders deze van Olaf he, zeker de moeite want stond in mijn top 3 !

Click voor meer info

Die dubbele uitlaat van de Nederlandse 964 :wtf: :wtf: :wtf: :what: :what: :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.