3,2 te koop!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 3,2 te koop!

• Maker
    Discussie
  • DSC_4195.JPG
    oké forummers, here we go…

bij deze ga ik een stapje verder, en zet mijn 3,2 (hier) te koop.
    Sommige onder jullie zullen hem reeds gezien hebben, na een jaar knutselen en een jaar (te weinig) rijden is het echt tijd voor een 964. Het zal een lange (zoek)tocht worden, maar ik ga de gok wagen.
    Heb je interesse, laat maar horen. Iedereen van ‘t forum is welkom.
    Meer info: bouwjaar ’84, G15 boite, 257.000km, technische keuring gehad in augustus zonder één opmerking, 4 nieuwe banden, leder interieur geplaatst…
    Carrosserie heeft aandacht nodig; slotplaten en dorpels best te vervangen, voor de rest een bijna dertiger die niet in showroomstaat verkeerd, maar technisch wel in orde is! What you see is what you get. Met de vraagprijs zit ik nog wat in overweging, ben me wel bewust dat ik er geen 25K voor kan vragen. Komt het bedrag in de buurt van je budget, kom gerust af. De P staat steeds droog en warm binnen, vertrekkensklaar!

Groetjes,

Gijsbeer.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Ja Gette, sorry zenne…
      Ik ben ni echt een copy-cat, maar blijkbaar hebben we toch dezelfde keuze (wat auto’s betreft toch alvast…) Sterker nog, ik zou ook liever een C2 hebben zonder open dak en zonder airco!!
      Die van de advertentie ziet er inderdaad zeker niet slecht uit. Is hij echt zo proper als op de foto’s?
      Krijg er stress van :bounce:

F

Als je die had gekocht had je geen mini-tripje naar Engeland kunnen maken zeker?
        Wat ne mens als moet verzinnen om efkes op reis te kunnen gaan :mrgreen:

Gooi !! ➡ click

Alléé Gette, gooi het in de groep, we zijn curieus :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Na aper 😛
              Is dus die grijze achter die bruine

Succes ermee, ik weet nog een mooie 964 te koop staan dewelke het bij mij juist niet geworden is 😉

Van een 964-hype kan je hier gerust wel spreken, gaan da hier eens omvormen naar een 993-hype of toch niet?
                Succes met de ver- en aankoop!

succes met de verkoop ! en veel plezier met je zoektocht en dan :driver:

suc6 met de verkoop en de jacht naar een 964 :salut: :salut:

Wie kan er nu boos zijn op jou! :mrgreen: :first:

sorry Mush!! 😯 Ben je nu heel boos?

Heb zo geen ervaring met het te koop zetten van Porsches op het forum… 🙄
                        Kunnen jullie dit in het juiste vakje plaatsen aub? Of maak ik een nieuwe?

@Raychem
                        : eigenlijk is een 964 altijd een jongensdroom geweest,ik heb de 3,2 gekocht van een collega, en ik heb er zeker geen spijt van. Maar ik zat in een tweestrijd; de 3,2 zo perfect mogelijk zetten, of ineens de sprong naar een 964.

Voor de vraagprijs zou ik richting 23000€ denken.

Succes met de verkoop en de zoektocht naar een 964!

XXX

De 964 hype kent geen grenzen :popcorn:

PB

Moest “De Lijn” geen +25.000€ proces hebben aangespannen, stond ik als eerste aan je deur. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gijsbeer??? :what: :what:

https://porscheforum.be/forum/75-porscheforum-mededelingen/120468-post-aub-in-de-juiste-categorie

Gij zou beter moeten weten hé makker?! 8) 😉

En ja, ik weet hoe moeilijk het is om ergens een prijs op te plakken (ik heb ‘t ook met natte vingerwerk moeten doen voor een berg onderdelen) maar graag een prijs plakken op je mooie bolide… :up:

Waarom stap je over naar een 964 als ik vragen mag?

Groeten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.