356 A of 356 B of C

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 356 A of 356 B of C

• Maker
    Discussie
  • heeft er ooit een 356 A bestaan met open dak?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”porschke”:8hirougp]de A is de mooiste in mijn ogen 😉
      de A bestond inderdaad cabrio, er bestond zelfs een speedster[/quote]

Een Speedster is altijd een A of pré A:wink:

0

Jeezus guys…

ik ben daar echt slecht in…ik zie die verschillen niet… 😕

Kunnen jullie me een paar hints geven van verschillen tussen A, B en C…(het is iets waarin ik me al langer wil bijschaven)

0
        S2

[quote=”Thomas Verheijen”:1l9oesep]Kijk eens op deze site :
          http://content.us.porsche-clubs.porsche.com/PorscheClubs/pc_holland/pc_main.nsf/web/F02550BFBE38053DC12571CD002134A1

😉 [/quote]

OK, thanks voor de link.

Dan ga ik maar voor de A. 🙂

0

Sorry , er in vergeten zetten..
            http://www.europeancollectables.com
            Dit is hem.

0
              S2

Ik heb geen idee over het verschil tussen een A, B of C. Dus ik ga ook even niet stemmen.
                Ik moet me even verdiepen in dat gedeelte van de P geschiedenis

Timo911: Ik zie nergens een linkje naar een website?

0

Op deze site staan eigelijk alle merken, maar ook zeer veel Porsches, bij de lijst met verkochte wagens staat er toch een 356 A met schuifdak. Dus ik veronderstel dat dit wel standaard is, want bij omgebouwde wagens staat het er anders wel altijd bij op die site..

0

ja, weet dat er een cabrio bestaat en speedster, maar bestaat er een coupé met een schuifdak ofzo?

0

Is er ergens een site of zo waar je de 3 modellen mooi naast elkaar kan zien.
                      Ben niet zo goed op de hoogt van de verschillen van de 356 😳

0

de A is de mooiste in mijn ogen 😉
                        de A bestond inderdaad cabrio, er bestond zelfs een speedster

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.