356 A of 356 B of C

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 356 A of 356 B of C

• Maker
    Discussie
  • heeft er ooit een 356 A bestaan met open dak?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”porschke”:8hirougp]de A is de mooiste in mijn ogen 😉
      de A bestond inderdaad cabrio, er bestond zelfs een speedster[/quote]

Een Speedster is altijd een A of pré A:wink:

Jeezus guys…

ik ben daar echt slecht in…ik zie die verschillen niet… 😕

Kunnen jullie me een paar hints geven van verschillen tussen A, B en C…(het is iets waarin ik me al langer wil bijschaven)

S2

[quote=”Thomas Verheijen”:1l9oesep]Kijk eens op deze site :
          http://content.us.porsche-clubs.porsche.com/PorscheClubs/pc_holland/pc_main.nsf/web/F02550BFBE38053DC12571CD002134A1

😉 [/quote]

OK, thanks voor de link.

Dan ga ik maar voor de A. 🙂

Sorry , er in vergeten zetten..
            http://www.europeancollectables.com
            Dit is hem.

S2

Ik heb geen idee over het verschil tussen een A, B of C. Dus ik ga ook even niet stemmen.
                Ik moet me even verdiepen in dat gedeelte van de P geschiedenis

Timo911: Ik zie nergens een linkje naar een website?

Op deze site staan eigelijk alle merken, maar ook zeer veel Porsches, bij de lijst met verkochte wagens staat er toch een 356 A met schuifdak. Dus ik veronderstel dat dit wel standaard is, want bij omgebouwde wagens staat het er anders wel altijd bij op die site..

ja, weet dat er een cabrio bestaat en speedster, maar bestaat er een coupé met een schuifdak ofzo?

Is er ergens een site of zo waar je de 3 modellen mooi naast elkaar kan zien.
                      Ben niet zo goed op de hoogt van de verschillen van de 356 😳

de A is de mooiste in mijn ogen 😉
                        de A bestond inderdaad cabrio, er bestond zelfs een speedster

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.