356 Chesil Speedster replica

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 356 356 Chesil Speedster replica

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand ervaring met die dingen ?
    Bvb, de betrouwbaarheid, prestaties, etc…
    Iemand ooit al eentje gezien en is dat doenbaar voor iemand die 1.91 meter groot is ??
    Hier is hun website …
    http://www.chesil.co.uk/

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
      • En de prijs Mark ???

Anoniem

zaterdag is er nog iemand van duitsland gekomen om naar de witte speedster te komen kijken. Da is dan weer geen replica. Machtige auto. Weliswaar defitig prijskaartje

waarde blijft toch relatief constant aangezien het voor velen een droomwagen is maar onbetaalbaar, kijk maar naar andere replica’s als de shelby en gt40

Ik heb me laten vertellen dat die replica’s moeilijker en moeilijker kunnen ingeschreven worden. Ook de keuring op dit vlak zou veel strenger worden. Ben laatst nog een testritje gaan maken met deze chesil replica.
              http://www.2dehands.be/markt/auto_be/po … html?q=356
              Kon hem toen hebben voor 12.000 maar heb hem mooi laten staan.

Is uiteindelijk geen echte porsche,… maar vind het toch wel knap! 🙄
              En wat is de waarde van zo’n wagen binnen 5jaar?

[quote=”AutosDekens”:mmf06cwj]Nog altijd spijt dat ik de mijne verkocht heb 😥
                [/quote]

Ik ken dat gevoel.
                Ik heb ook een paar auto’s waarvan ik nog steeds spijt heb dat ik ze weg gedan heb 😥 😥 😥

Anoniem

@johan

Was dat ook een replica?
                  Mag ik vragen wat die is gegaan??? echt wel een pracht beestje.

staan al 3 jaar ofzo in promotie 😀

Tjiens ik zie in hun image gallery nogthans verschillende met de echte porsche logos hoor maar ze hebben het niet allemaal.

De zwarte en lichte groene hebben wel de logos.

Mooiste kleur vind ik wel die crème kleur, straalt klasse uit 8)

@autosdekens
                      , nieuwe kopen hé Johan, zo’n bouwdoos van ORACLE hebben net promotie en in de juiste kleur 😉

http://www.oracle-kitcars.be/index.php?pagename=origin

Nog altijd spijt dat ik de mijne verkocht heb 😥

Die zien er idd super uit en niet verkracht zoals sommige andere replica’s

ze steken er chesillogo’s in maar deze zijn toevallig dezelfde grootte enzo van de Porschevariant dus je kunt er een perfecte replica van maken, en kwaliteit zou zeer goed moeten zijn in contrast tot sommige andere bouwers

Die logos van porsche zie ik daar toch nergens op staan en er zit zelf een verdeler in lokeren heb ik mogen lezen. Dus het stuur zal ook wel juist staan denk ik 😉

Mooi maar mogen die zomaar de officiële logos van Porsche daarop plakken?

als ger ene besteld, vergeet wel niet te vermelden dat stuur links moet staan 😛

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.