356b t6

Home Forum Stel jezelf even voor ! 356b t6

• Maker
    Discussie
  • Goede middag

Al enige tijd in het bezit van een 356 b t6 uit California van 1963
    Onlangs eindelijk de stap genomen om tot volledige restauratie over te gaan
    Een hele operatie maar de enige manier om met een correcte 356 naar buiten te komen -)

Hoop hier enkele mensen te kunnen ontmoeten die dezelfde interesse hebben en waar ik kan van bijleren

Vriendelijke groeten
    Kris

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Hij ziet er nog nie zo slecht uit, ik heb al ergere projecten gezien. Veel plezier en op je gemak met je restauratie , eenmaal klaar dan val je in een zwartgat en das pas stresserend .
      Gr. Marc

terug iets om te volgen :salut: :salut:

Prachtig zo’n 356 *luv
          Alvast veel moed bij de werken :up:

Wim

:up: en ga je hem na de laswerken ook een ontroestingsbad en KTL geven, of ga je het anders doen. 💡

Komt goe :applaus:

zeer veel respect voor je :applaus:

Succes met de werken :first:

Hallo

Hierbij alvast de foto’s van na zijn badje

Attachments:
                    • image_1.jpeg
                    • image_2.jpeg
                    • image_3.jpeg
                    • image_4.jpeg
                    • image_5.jpeg
                    • image.jpeg

Foto’s van de ontmantelde versie voor hij in bad gegaan is….

Attachments:
                      • 2013-06-0109.16.31.jpg
                      • 2013-06-0109.16.36.jpg
                      • 2013-06-0109.16.42.jpg
                      • 2013-06-0109.33.27.jpg
                      • 2013-06-0109.45.52.jpg
                      • 2013-06-0109.46.00.jpg
                      • 2013-06-0109.16.59.jpg

Sorry voor late antwoord guys, hierbij lavst de foto’s van de wagen zoals hij stond voor de werken begonnen
                        Ik kijk om wat ik al heb van de werken ( huidige stand van zaken momenteel) ook te posten

Foto’s staan en beetje her en der vandaar dat deze er niet niet opgekomen zijn

Grtn
                        Kris

Attachments:
                        • MyPictures0031.jpg
                        • MyPictures0032.jpg
                        • MyPictures0033.jpg
                        • MyPictures0034.jpg
                        • MyPictures0035.jpg
                        • MyPictures0037.jpg
                        • MyPictures0038.jpg
                        • MyPictures0040.jpg

Ziet er keurig uit.
                          Als je de lat zo hoog legt zal het eindresultaat ook prachtig zijn en heb je iets moois.
                          Sukses met de eindfase.

Zie: https://porscheforum.be/forum/30-porsche-restauratie-fotos/121282-restauratie-356-bt-5-bj-1961
                            Als hij terug komt van de lakkerij dan start ik een draadje van de afbouw .
                            Marc

Hallo,

Heb vorig jaar ook eentje laten afkomen om te restaureren.( was een zwaar geval )
                              Mijn favoriete restaurateurs , met kennis van zaken, Porsche Rescue 911 en CCR Van Leuven ( hier bekend onder Cabrio Wim 😉 ) :respect2:
                              Je kan kijken op mijn onderwerp Restauratie 355 BT6 van 1963 of op de site van Porsche rescue 911 en CCR Van Leuven.
                              Hier staan reeds verschillende foto’s op onder projecten.
                              Het is de bedoeling dat dit een concoursmodel wordt, dus spiksplinternieuw.
                              Is waarschijnlijk klaar tegen april 2014.
                              Véél plezier en als je informatie nodig hebt, vraag maar op.

Gij zijt een moedig man :respekt:

Welkom hier :salut:

Werken staan al redelijk ver zie ik, heb je geen foto’s wat er moeten gebeuren is om tot dit resultaat te komen?

We love pics 😀
                                  In elk geval goed bezig mijn gedacht….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.