3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008

Home Forum Porsche Uitstappen 3e Aircooled Sunday in Stevoort (Hasselt) – 29 JUNI 2008

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
    • [quote=”cris_blitz”:1i299gs8]
      [b]@ BC911

Knappe foto’s !
      Heb je er veel getrokken ???[/b]
      [/quote]

Nee, slechts een paar. Vergeet dat altijd. Gelukkig dat we even stil stonden en m’n vriendin mij er attent op maakte dat er een fototoestel op de achterbank lag. 😀 Leuk ritje trouwens, dikke duim voor de organisatie.

Het was inderdaad weer superplezant en goed georganiseerd.

Een geweldig begin van de zomer! Deze keer had ik geen pet op en ik heb het geweten… 😳

Petten en polo’s zijn in de maak, dus van zodra beschikbaar, Dave, graag 1 van elk voor mij opzijleggen, ik kom ze wel halen. 8)

.
          In de eerste plaats heel hartelijk bedankt aan iedereen die is gekomen,
          en dit treffen, toch zeker voor mij, tot een succes heeft gemaakt.

29 Buggy’s op VW basis, 1 Kit-Car op VW basis, 4 Buggy’s en Kit-Cars op niet-VW basis,
          2 Kevers Speedster, 5 Kevers Cabrio, 39 Kevers Sedan, 1 Type-181,
          3 Trikes, 18 Porsches, 2 Type-3’s, 5 Busjes,
          2 Golfkes en 1 Polo.

Na de 22 in 2006, de 52 in 2007, nu dus 112 deelnemers.
          Volgens het principe van de wiskundige rij zijn er dat dan volgend jaar dan 232 😉 .

Gelukkig was er gisteren o.a. nog het treffen in Herentals,
          anders was het terrein misschien te klein geweest.

Maar OK, 34 Buggy’s en Kit-Cars op een treffen, het valt in België niet zo dikwijls voor !
          En 18 Porsches op een dergelijk treffen is al helemaal uniek te noemen.

Dan ook nog een hele dikke merci aan al mijn geweldige vrienden
          van de diverse andere clubs, websites en forums
          en mijn fantastische buurmannen/vrouwen van een paar straten verder,
          zonder wiens hulp ik dit treffen zeker niet ter wereld had gekregen.

Ook een dikke pluim voor mijn internationale gelegenheidsjury :
          Claus Andersen, Ralph Lambers, Dave McKlusky en Jo Missotten.

Claus komt uit Denemarken, kent hier in principe niemand, dus totaal onbevooroordeeld,
          Dave vertoeft in Porsche-middens en had denk ik nog nooit zoveel Buggy’s en Kevers bijeen gezien,
          en Ralph en Jo gaan al jaren mee in de aircooled scène.

Toch kozen deze 4 mensen, onafhankelijk van elkaar, bijna altijd dezelfde wagens in de TOP-10.
          Dit maakte het optellen van de punten voor het klassement niet alleen zeer gemakkelijk,
          maar je kan er ook op rekenen dat bij ons iedereen 200% verdiend gewonnen heeft.

Ik hoop dat jullie er allemaal een mooie dag met fijne herinneringen aan hebben overgehouden.

En dat wij in ons opzet geslaagd zijn om te bewijzen dat je met de hulp van een aantal vrienden
          een mooi kleinschalig treffen kan opzetten met alles aan zeer democratische prijzen.

Namens de KSJ van Stevoort die met de opbrengst van de drank weer goed jeugdwerk kan verrichten,
          iedereen die heeft meegeholpen met de voorbereiding, het treffen en de rondrit,
          en last but not least mijzelf en mijn helpende prachtvrouwtje …

IEDEREEN BEDANKT VOOR ALLES

En tot slot mijn oprechte excuses aan iedereen die ik weer vergeten was,
          en aan hen waar ik weer veel minder tijd mee heb gespendeerd dan ik had gehoopt.
          Zo ben ik de late niet eens meer aan de stand geraakt om een forum t-shirt te kopen.
          Maar dat ga ik op een volgend treffen waar ik als deelnemer of gast kom zeker goedmaken.
          .

.
            Zondag 29/06/2008 : 15u50 … een luxe-file in de fruitstreek 😆

[b]@ BC911

Knappe foto’s !
            Heb je er veel getrokken ???[/b]
            .

.
              [quote=”J.G.”:1dq6xiij][b]Stevoort – 3th Aircooled Sunday 2008
              330 foto’s online[/b]

[url=http://www.carsthestars.be/events/aircooledsunday1_event_2008.htm:1dq6xiij]

[b]Een fijne georganiseerde meeting en een goeie opkomst.

Volgend jaar zijn we er terug bij.[/b]

Foto’s online op http://www.carsthestars.be [/quote]
              .

.
                [b]Aircooled Sunday #3 in Stevoort – Hasselt
                op 29 juni
                55 Stuks in’t groot … [/b]

[url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:2iznbhbl]
                [url=http://www.buggyboys.be/nl/event_2008_stevoort.htm:2iznbhbl]
                .

[b]Sevoort – Aircooled Sunday #3- 29/06/2008
                  110 foto’s en 1 Bugland Wallpaper online ❗ [/b]

[url=http://www.bugland.be/Stevoort_event_2008.html:2jngaq06]

Foto’s online op http://www.bugland.be

Wat mij betreft, een dikke pluim aan de organisatie ❗
                  Mooie rondrit, prachtige opkomst van zeldzame buggy’s, KitCars en uiteraard kevers, bussen, porsche-corner…

Volgend jaar zeker terug 8)

Inderdaad een leuke opkomst daar. Spijtig dat ik maar effe kon daar zijn.
                    Hoop bij de volgende ritten ook eindelijk eens mee te kunnen rijden. 8)

Toch enkele kiekjes kunnen nemen (wel met de gsm):

Het was inderdaad opnieuw een zeer aangename dag en zoals het weekend ervoor opnieuw veel zon en zien we dus terug roder 🙂

Filmpje volgt zo snel mogelijk

[quote=”stefx911″:3koju88l]Zie ik daar nu een depanagewagen met Porscheforumstickers op?

Nieuwe aanwinst Dave?[/quote]

Nope, mijn vaste depannage dienst, die mannen hebben ook een nog grotere mercedes, geven altijd een geweldige service dag of nacht en of het nu in duitsland is of vlakbij… dus waarom zou ik zelf investeren ? 😈

[quote=”stefx911″:23p8c6fh]Zie ik daar nu een depanagewagen met Porscheforumstickers op?

Nieuwe aanwinst Dave?[/quote]

Haha 😆

‘t Was een leuke dag aan de zij van mcklusky, veel nieuwe gezichten gezien.

Mcklusky en 911lover, leuk je te ontmoeten, natuurlijk ook tof om de anderen ook nog eens te mogen begroeten

‘t was een toffe dag met veel mooie wagens aanwezig, ik was vooral weg van dienen grijzen T1 die tot in de puntjes was gedaan 😯

ook tof om dan nog eent te mogen voorrijden met de prijs uitrijking met een top tien plaatsje, ‘k wist zelfs niet dat er een prijs uitrijking zou zijn 😆

Trotse eigenaar geworden van een paar PF T-shirts 8)

grtz Geert

Zie ik daar nu een depanagewagen met Porscheforumstickers op?

Nieuwe aanwinst Dave?

Weer zeer lekker weertje vandaag voor een meeting, en wederom lekker verbrand !!! Sommige mensen leren echt niet bij … 🙄

En vanaf nu ook trotse bezitter van een forum-tshirt en sticker !!!!! 😛

Hier enkele foto’s:

helaas er niet bij kunnen zijn, staat zelfs nog altijd onder kleedje
                                  verhuizing broer die het hele weekend in beslag heeft genomen 🙁
                                  bak jupiler is nu wel leeg 😉 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.